Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sase sfaturi utile in mobile marketing pentru a atrage clienti

de Ana Steinberg 15 Mai. 2012 2662
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Oamenii isi iubesc smartphone-urile. Indiferent ca te plimbi pe strada sau intr-un mall, iti petreci timpul la cafenea sau la aeroport, jumatatea persoanelor din jurul tau stau cu ochii in telefoane.

Un procent de 83% din adultii americani detin un telefon mobil si 42% din ei au Blackberry, iPhone sau un smartphone similar, potrivit unui recent studiu al Pew Internet Project. Studiul a mai aratat ca 87% din utilizatorii smartphone-urilor acceseaza internetul sau isi verifica email-ul pe telefon. Doua treimi din posesorii smartphone-urilor procedeaza astfel zilnic. Tot mai mult, asa cum conexiunea de acasa ramane mereu pornita, tot asa si conexiunea mobila pare a fi mereu prezenta.

Consumatorii din ziua de azi doresc informatii de afaceri livrate concis si disponibile pentru a fi citite pe fuga. Multumita exploziei dispozitivelor cu internet inclus, tu si clientii tai puteti comunica din mers. Mai jos sunt sase modalitati usoare de a face marketing, incurajand interactiunea clientilor direct de pe telefonul tau mobil.

1.    Fa-ti email-urile trimise de pe telefon mai prietenoase

Cu toate ca trimiterea unui email marketing ce poate fi citit pe dispozitivele mobile obisnuia sa fie optional pentru o afacere, acum a devenit esential. Ai grija ca subiectul mesajului sa fie scurt si pozitioneaza sus in cadrul mesajului numele marcii tale, oferta si numarul de telefon.

Pastreaza designul email-urilor tale simplu, axeaza-te pe text si nu uita sa oferi link-ul catre site-ul companiei tale sau a paginii de Facebook pentru ca cititorul sa se informeze mai bine.

2.    Ofera-le clientilor ceea ce isi doresc

Un procent de 40% din posesorii americani de smartphone compara preturile pe telefonul mobil in timp ce fac cumparaturile intr-un magazin, potrivit HubSpot, o firma de marketing din Cambridge.

Daca nu-ti imbunatatesti site-ul pentru utilizatorii de mobil, s-ar putea sa pierzi oportunitati de vanzare. Cea mai cautata informatie (programul companiei, locatiile si directiile) precum si cele mai importante aspecte ar trebui pozitionate central pentru a fi cat mai usor gasite de clienti. Daca acestia nu gasesc informatiile de care au nevoie pentru a lua decizia de a cumpara, poate ca vor accesa site-ul, dar apoi vor incheia afacerea in alta parte.

3.    Invita lista celor inscrisi prin mesaje text si coduri Quick-Response

Clientii care trec pragul magazinului tau probabil ca au cu ei telefoanele mobile. Creeaza-ti lista de contacte invitand clientii sa trimita un mesaj text (daca furnizorul tau de servicii mobile ofera aceast aspect) sau sa scaneaze codul QR. Pune un semn la casa pentru a incuraja aceasta activitate cat timp experienta cumparaturilor este noua.
Cupoanele de reduceri sau ofertele speciale pot indulci afacerea pentru clientii ce se inscriu prin mesaje text sau coduri QR. Iar tu vei reusi sa-ti formezi lista fara a mai fi nevoie sa introduci manual adresele de email dupa descifrarea scrisului de mana de pe foile de inscriere.

4.    Construieste propria baza a fanilor

Clientii activi social trebuie sa aiba aplicatii Facebook sau Twiter incarcate in telefoanele lor. Un afis sau poster care sa-i incurajeze sa se conecteze cu tine in sfera sociala poate aduce o importanta crestere a retelei tale si sa largeasca vizibilitatea companiei catre contactele noilor tai adepti. Asigura-te ca vei oferi clientilor un bun (si vesel) motiv de a te urmari mai departe.

5.    Ofera servicii bazate pe locatii

Daca detii o afacere bazata pe ciment si mortar sau daca gazduiesti un eveniment, incurajeaza oamenii sa foloseasca servicii bazate pe locatii precum Foursquare, Gowalla sau Where. Vei castiga informatii privitoare la clientii tai obisnuiti si cat de des te viziteaza. De asemenea, permite clientilor tai sa impartaseasca informatii si sfaturi despre afacerea ta cu alte persoane. O oferta speciala inedita va incuraja clientii obisnuiti sa faca afaceri cu tine mai des.

6.    Incurajeaza criticile rapide

Incurajeaza clientii sa-ti impartaseasca gandurile despre experienta avuta cat timp sunt inca la locul afacerii. Posteaza un afis pe care sa scrie, “Cum ne-am descurcat? Da-ne de stire!” Poti de asemenea, sa-i directionezi catre site-uri precum Yelp, Where, Google Places sau TripAdvisor, unde sa-si expuna parerea despre afacerea ta. Asigura-te ca ai postat pagina de Twitter a companiei tale, pentru ca clientii s-o includa in recenziile lor si sa-ti urmareasca afacerea pe Twitter pentru noutati. Fii sigur ca esti cu ochii pe orice recenzie postata de clienti despre compania ta.

Din ce in ce mai multe tehnologii mobile apar, permitand clientilor sa ramana conectati cu diverse afaceri, indiferent de locatie. Toate aceste dispozitive si aplicatii iti pot sprijini marketing-ul, dar nu-l vor face sa si mearga. Trebuie sa te concentrezi in continuare pe felul cum compania ta poate furniza produse si servicii de calitate. Afla cine si unde sunt clientii tai. Apoi ofera-le tot ce ai mai bun. Strategiile mobile iti ajuta marketing-ul pentru a ajunge mai usor la ei.


Tags: mobilemarketingclienti

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

3 moduri prin care poti atrage clienti noi catre businessul tau

de Idei de afaceri
18 Mar 2024
In economia moderna competitiva, ca intreprinzator, te confrunti cu o provocare constanta: sa atragi clienti noi. Acesta nu este doar un lux, ci o...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]