Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

2012 si greselile de marketing care ne vor costa cel mai mult

de
1840 0 13 Ian. 2012
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

2012 si-a facut aparitia si pare sa fie un an bun pentru cei care au urechi sa asculte sfaturile expertilor, sfaturile consultantilor cu experienta, sfaturile altor antreprenori care inca se bucura de succes si pe timp de criza. Ce ne spun expertii? Ne spun sa investim in directii potrivite si sa ne pastram un nivel inalt de precautie. Ne mai spun sa privim catre obiectivele pe termen lung si nu doar catre cele pe termen scurt. La un moment dat vom iesi din criza si atunci se sparge bula esecului in masa.

Haideti sa vedem care sunt cele 3 greseli de marketing pe care nu va permiteti sa le comiteti in 2012:

1. Nu ne retinem angajatii cheie si mizam pe forta de munca ieftina. Forta de munca ieftina nu aduce nivelul de profitabilitate si satisfactie adus de profesionistii adevarati si de cei cu mare potential de dezvoltare. Un antreprenor adevarat, un manager competent pot observa de la un kilometru cand un angajat detine potential si este valoros pentru companie si cand este cazul sa renunte la colaborarea cu el. Angajatii cheie sunt valorosi pentru companie si sunt surse reale de profitabilitate, de eficienta, de performanta, de solutii functionale.

2. Nu mai investim in marketing. Marketing-ul reprezinta motorul central al unei afaceri. Nu putem sa lansam un produs fara marketeri competenti, fara un plan de marketing, fara strategii de marketing samd. Nu putem sa ne bazam ca vom avea consumatori care se vor inghesui sa ne cumpere produsele sau sa ne utilizeze serviciile doar pentru simplul fapt ca le-am lansat pe piata. Eficienta in vanzari sta in promovare de top si promovarea are la baza investitii solide in marketing.

3. Nu mai privim catre obiectivele pe termen lung si ne concentram doar pe cele de termen scurt. In fapt, aceasta strategie este una des folosita si una perfect scuzabila pentru vremurile de criza in care traim si in care incercam sa ne conducem afacerile cu maxima decenta. Adevarul este ca ne este teama sa mai privim prea in fata, in viitor si incercam sa luam lucrurile pas cu pas, in ordinea in care vin si sa le facem fata cu resursele pe care le avem la imediata dispozitie.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii





Adevarul este ca orice afacere trebuie condusa pe baza unei viziuni care sa ne dicteze cursul in mediul de afaceri. Viziunea este punctul final spre care tindem, obiectivele pe termen lung ne ajuta sa o indeplinim si obiectivele pe termen scurt trebuie sa vine in sustinerea celor pe termen lung. Astfel, se formeaza un nivel superior de coeziune, de sincronizare, de logica in toate aspectele care ne decid succesul in afacerile noastre.


Tags: marketinggreseli de marketingobiective afaceriafaceriafacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

2012 si greselile de marketing care ne vor costa cel mai mult
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton