Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
2012 si greselile de marketing care ne vor costa cel mai mult
2012 si-a facut aparitia si pare sa fie un an bun pentru cei care au urechi sa asculte sfaturile expertilor, sfaturile consultantilor cu experienta, sfaturile altor antreprenori care inca se bucura de succes si pe timp de criza. Ce ne spun expertii? Ne spun sa investim in directii potrivite si sa ne pastram un nivel inalt de precautie. Ne mai spun sa privim catre obiectivele pe termen lung si nu doar catre cele pe termen scurt. La un moment dat vom iesi din criza si atunci se sparge bula esecului in masa.
Haideti sa vedem care sunt cele 3 greseli de marketing pe care nu va permiteti sa le comiteti in 2012:Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cresterea prepelitelor japoneze
Propriul meu plan de afaceri
1. Nu ne retinem angajatii cheie si mizam pe forta de munca ieftina. Forta de munca ieftina nu aduce nivelul de profitabilitate si satisfactie adus de profesionistii adevarati si de cei cu mare potential de dezvoltare. Un antreprenor adevarat, un manager competent pot observa de la un kilometru cand un angajat detine potential si este valoros pentru companie si cand este cazul sa renunte la colaborarea cu el. Angajatii cheie sunt valorosi pentru companie si sunt surse reale de profitabilitate, de eficienta, de performanta, de solutii functionale.
2. Nu mai investim in marketing. Marketing-ul reprezinta motorul central al unei afaceri. Nu putem sa lansam un produs fara marketeri competenti, fara un plan de marketing, fara strategii de marketing samd. Nu putem sa ne bazam ca vom avea consumatori care se vor inghesui sa ne cumpere produsele sau sa ne utilizeze serviciile doar pentru simplul fapt ca le-am lansat pe piata. Eficienta in vanzari sta in promovare de top si promovarea are la baza investitii solide in marketing.
3. Nu mai privim catre obiectivele pe termen lung si ne concentram doar pe cele de termen scurt. In fapt, aceasta strategie este una des folosita si una perfect scuzabila pentru vremurile de criza in care traim si in care incercam sa ne conducem afacerile cu maxima decenta. Adevarul este ca ne este teama sa mai privim prea in fata, in viitor si incercam sa luam lucrurile pas cu pas, in ordinea in care vin si sa le facem fata cu resursele pe care le avem la imediata dispozitie.
Adevarul este ca orice afacere trebuie condusa pe baza unei viziuni care sa ne dicteze cursul in mediul de afaceri. Viziunea este punctul final spre care tindem, obiectivele pe termen lung ne ajuta sa o indeplinim si obiectivele pe termen scurt trebuie sa vine in sustinerea celor pe termen lung. Astfel, se formeaza un nivel superior de coeziune, de sincronizare, de logica in toate aspectele care ne decid succesul in afacerile noastre.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit