Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

4 greseli grave in marketing-ul afacerilor profitabile

de
3005 0 25 Oct. 2011
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile se bucura mai rar de succes si de profituri mari si mai des ajung sa esueze. Cauzele care duc la asemenea situatii sunt numeroase si acopera numeroase areale. Unul dintre cei mai mari factori declansatori pentru esec in afaceri vine din domeniul marketing-ului defectuos aplicat. Iata 4 greseli grave in marketing, greseli care va reduc sansele de a detine afaceri profitabile:

1. Marketing-ul este lasat pe mainile unor angajati nepregatiti si fara experienta destula in acest domeniu dificil. Marketing-ul nu este simplu. Mai degraba, am putea spune ca in marketing trebuie sa investim foarte multi bani, timp si energie pentru a ne aduce mai multa functionalitate si profitabilitate in afacerile noastre. Investiti in procesul de recrutare, evaluare si selectare a candidatilor si mergeti alaturi de profesionisti abilitati sa preia carma afacerii dvs.

2. Afacerile profitabile sunt deturnate rapid atunci cand se stopeaza investitiile in departamentul de marketing, in campaniile de marketing samd, din cauze numeroase. Multi antreprenori aleg sa taie din fondurile alocate departamentului de marketing pe timp de criza economica.

Aceasta este una dintre cele mai mari greseli, avand in vedere ca marketing-ul este motorul central care ne pune afacerile in functiune si care le ofera sanse reale de rezistenta in fata crizei. Investiti in angajati, in experti care sa va indrume in activitatea de marketing, in coach-i si mentori, in leaderi si in oportunitatile de perfectionare a echipei de marketing.

3. Afacerile nu detin mari sanse de a deveni profitabile nici atunci cand investim toti banii pe care ii detinem intr-o singura directie de marketing. Multi detinatori de afaceri profitabile incearca sa se concentreze pe un singur aspect (ex.: promovarea anumitor produse sau promovarea brand-ului etc.) si le neglijeaza pe altele care pot returna profituri mai mari sau in paralel.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii





Diversificati-va eforturile de marketing si veti observa cat de important este sa va pastrati ouale in mai multe cosuri. In acest punct veti detine sanse reale de a va dezvolta afacerile profitabile si de a le imuniza intr-o anumita masura in fata crizei economice. Avand mai multe optiuni la indemana, veti detine mai multe asigurari ca afacerile vor merge in directia potrivita.


Tags: marketingafaceriafaceri profitabilegreseli marketingmarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 greseli grave in marketing-ul afacerilor profitabile
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton