Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 greseli grave in marketing-ul afacerilor profitabile

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile se bucura mai rar de succes si de profituri mari si mai des ajung sa esueze. Cauzele care duc la asemenea situatii sunt numeroase si acopera numeroase areale. Unul dintre cei mai mari factori declansatori pentru esec in afaceri vine din domeniul marketing-ului defectuos aplicat. Iata 4 greseli grave in marketing, greseli care va reduc sansele de a detine afaceri profitabile:

1. Marketing-ul este lasat pe mainile unor angajati nepregatiti si fara experienta destula in acest domeniu dificil. Marketing-ul nu este simplu. Mai degraba, am putea spune ca in marketing trebuie sa investim foarte multi bani, timp si energie pentru a ne aduce mai multa functionalitate si profitabilitate in afacerile noastre. Investiti in procesul de recrutare, evaluare si selectare a candidatilor si mergeti alaturi de profesionisti abilitati sa preia carma afacerii dvs.

2. Afacerile profitabile sunt deturnate rapid atunci cand se stopeaza investitiile in departamentul de marketing, in campaniile de marketing samd, din cauze numeroase. Multi antreprenori aleg sa taie din fondurile alocate departamentului de marketing pe timp de criza economica.

Aceasta este una dintre cele mai mari greseli, avand in vedere ca marketing-ul este motorul central care ne pune afacerile in functiune si care le ofera sanse reale de rezistenta in fata crizei. Investiti in angajati, in experti care sa va indrume in activitatea de marketing, in coach-i si mentori, in leaderi si in oportunitatile de perfectionare a echipei de marketing.

3. Afacerile nu detin mari sanse de a deveni profitabile nici atunci cand investim toti banii pe care ii detinem intr-o singura directie de marketing. Multi detinatori de afaceri profitabile incearca sa se concentreze pe un singur aspect (ex.: promovarea anumitor produse sau promovarea brand-ului etc.) si le neglijeaza pe altele care pot returna profituri mai mari sau in paralel.

Diversificati-va eforturile de marketing si veti observa cat de important este sa va pastrati ouale in mai multe cosuri. In acest punct veti detine sanse reale de a va dezvolta afacerile profitabile si de a le imuniza intr-o anumita masura in fata crizei economice. Avand mai multe optiuni la indemana, veti detine mai multe asigurari ca afacerile vor merge in directia potrivita.


Tags: marketingafaceriafaceri profitabilegreseli marketingmarketing

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]