Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
4 greseli grave in marketing-ul afacerilor profitabile
Afacerile se bucura mai rar de succes si de profituri mari si mai des ajung sa esueze. Cauzele care duc la asemenea situatii sunt numeroase si acopera numeroase areale. Unul dintre cei mai mari factori declansatori pentru esec in afaceri vine din domeniul marketing-ului defectuos aplicat. Iata 4 greseli grave in marketing, greseli care va reduc sansele de a detine afaceri profitabile:
1. Marketing-ul este lasat pe mainile unor angajati nepregatiti si fara experienta destula in acest domeniu dificil. Marketing-ul nu este simplu. Mai degraba, am putea spune ca in marketing trebuie sa investim foarte multi bani, timp si energie pentru a ne aduce mai multa functionalitate si profitabilitate in afacerile noastre. Investiti in procesul de recrutare, evaluare si selectare a candidatilor si mergeti alaturi de profesionisti abilitati sa preia carma afacerii dvs.Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
2. Afacerile profitabile sunt deturnate rapid atunci cand se stopeaza investitiile in departamentul de marketing, in campaniile de marketing samd, din cauze numeroase. Multi antreprenori aleg sa taie din fondurile alocate departamentului de marketing pe timp de criza economica.
Aceasta este una dintre cele mai mari greseli, avand in vedere ca marketing-ul este motorul central care ne pune afacerile in functiune si care le ofera sanse reale de rezistenta in fata crizei. Investiti in angajati, in experti care sa va indrume in activitatea de marketing, in coach-i si mentori, in leaderi si in oportunitatile de perfectionare a echipei de marketing.
3. Afacerile nu detin mari sanse de a deveni profitabile nici atunci cand investim toti banii pe care ii detinem intr-o singura directie de marketing. Multi detinatori de afaceri profitabile incearca sa se concentreze pe un singur aspect (ex.: promovarea anumitor produse sau promovarea brand-ului etc.) si le neglijeaza pe altele care pot returna profituri mai mari sau in paralel.
Diversificati-va eforturile de marketing si veti observa cat de important este sa va pastrati ouale in mai multe cosuri. In acest punct veti detine sanse reale de a va dezvolta afacerile profitabile si de a le imuniza intr-o anumita masura in fata crizei economice. Avand mai multe optiuni la indemana, veti detine mai multe asigurari ca afacerile vor merge in directia potrivita.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit