Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

4 reguli de aur in conceperea unei reclame

de
3885 0 13 Mar. 2007
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

1. Cine vrea sa se uite la dvs.?
Nu va puneti chipul in (propriile) reclame. Da, stim, va ganditi ca sunteti o persoana importanta. Si toti membrii familiei dvs. va spun ca sunteti o persoana importanta, la fel va spun si angajatii pe care ii conduceti (chiar daca in realitate va considera un infumurat constipat).

Dar stiti ce? Clientului nu-i prea pasa de persoana dvs. Si faptul ca ii zambiti sarmant n-o sa-l convinga nicicum ca aveti cel mai bun produs pe o raza de 1.000 km.

Faptul ca poza dvs. apare in reclame arata ori ca sunteti un maniac obsedat sa iasa in fata, ori ca agentia de publicitate cu care colaborati e complet lipsita de creativitate. Renuntati, deci, la ideea cu poza. De imaginea sefului unei firme se ocupa agentiile de PR. Si doar ele. Priviti la grei precum Donald Trump sau Richard Branson - sunt peste tot, mai putin in propriile lor reclame.

2. Fara catelusi si tinere sexi
Concepeti reclame axate pe serviciile dvs., pe ceea ce puteti oferi clientilor, pe avantajele pe care le-ar avea acestia daca ar apela la dvs. Astfel, daca activati, de exemplu, in domeniul detergentilor industriali, vorbiti despre detergenti industriali, aratati exemple de lucrari de curatenie efectuate cu detergenti industriali, dovediti ca sunteti o autoritate incontestabila in ceea ce priveste detergentii industriali.

Poate ca ati citit undeva ca e bine sa bagati in reclama copii si catelusi, ca atrag atentia, dar... ce treaba au ei cu detergentii industriali? Clientii cu adevarat interesati de produsul dvs. si care, intr-adevar, e de presupus ca vor si cumpara (ca doar asta urmariti, nu?) vor fi mult mai atrasi de un mesaj clar, orientat strict spre nevoia lor de detergenti industriali, decat de o tanara zambitoare, imbracata sumar care... ce? Spala hale si rampe pline de vaselina?

O aparitie de acest gen (catelus, copil, tanara sexi), introdusa fara nici o treaba in reclama, poate chiar sa-i indeparteze pe potentialii clienti. De ce s-ar uita la un catelus, cand pe ei ii intereseaza detergentii idustriali?

3. Nu va amestecati cu ceilalti!
Se apropie o zi speciala sau un eveniment special - Valentine's Day, 8 Martie, Campionatul mondial de fotbal? Exceptand cazul in care exista o legatura evidenta intre activitatea dvs. si aceste zile/evenimente, nu are rost sa va legati de ele in reclama dvs. Cum ar suna, pastrand exemplul de mai sus, un text de genul: "Cu ocazia zilei de 1 Iunie, reduceri speciale la detergenti industriali!".

Plus ca in apropierea unor asemenea zile/evenimente, mai toate firmele se forteaza sa le asocieze cumva cu produsele/serviciile lor. (Exemplul cel mai clar este cu Jocurile Olimpice - "Firma X tinteste aurul!", "Firma Y ridica stacheta performantei la noi inaltimi!"). Daca mergeti pe aceeasi idee, nu faceti decat sa va amestecati cu multimea. Cand tot secretul, de fapt, este sa iesiti in evidenta.

4. O singura reclama, dar buna
Nu creati prea multe reclame. Orice reclama, chiar si una foarte proasta, costa. Mai bine investiti-va banii in doar una-doua variante, cautand calitatea si eficienta. Faceti-le atractive prin originalitate, mod de realizare si cantitatea de informatii oferite. Chiar nu aveti nevoie de 10 reclame diferite. In definitiv, vreti sa transmiteti un singur mesaj, nu 10, si acel mesaj trebuie schimbat doar daca afacerea dvs. se schimba.


Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii



In aceeasi idee, nu va puneti reclama peste tot, in toate ziarele si revistele, la gramada. Selectati doar acele publicatii ai caror cititori fac parte din grupul-tinta vizat de dvs. Aveti un buget limitat pentru reclama (exista si altfel de buget?), deci folositi-l cu pricepere, chiar daca unora priceperea aceasta le va parea zgarcenie.



Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 reguli de aur in conceperea unei reclame
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Tendintele anului 2018 in digitalizarea companiilor

de Idei De Afaceri
17 Ian 2018
Exista notiuni care prin frecventa folosirii lor conduc la un fel de satietate. Parca nu vrei sa le mai auzi. Se poate spune, cu unele argumente, ca...

Care sunt industriile cele mai centrate pe client din Romania?

de Idei De Afaceri
12 Dec 2017
In era digitala experienta consumatorului decide campionii in business. Companiile care gestioneaza relatia cu consumatorul la toate punctele de...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Sase din zece companii din Romania au probleme cu digitalizarea

de Idei De Afaceri
24 Nov 2017
Daca ar fi sa stam in fata unei harti a digitalizarii in Europa, cu greu am identifica Romania. Geografia raspandirii digitalizarii pare sa ne...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: lasa-ti va rog un telefon de contact.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton