Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 greseli grave in marketingul afacerilor mici

de
3085 0 24 Nov. 2011
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile mici au nevoi mari, din pacate. Nu putem sa le mentinem active si sa le transformam in afaceri profitabile fara efort, fara investitii de timp si bani, fara profesionisti care sa le gandeasca, sa le configureze in cea mai buna forma in care pot elibera profituri stabile si de lunga durata.

Iata 5 greseli grave in marketing-ul afacerilor mici:

1. Nu ne cunostem audienta tinta. Chiar si cand detinem afaceri mici, trebuie sa stim cui ne adresam. Detinem afaceri de confectionare de bijuterii handmade si incercam sa le vindem in mediul online, pe mai multe website-uri cu audiente diverse, in mediul offline, in cadrul targurilor si expozitiilor, insa punctul central este sa stiti cui anume sunt ele destinate. In functie de informatiile pe care le detineti cu referire la audienta tinta veti sti si ce mesaj sa transmiteti, ce preturi sunt corecte samd.

2. Nu impunem obiective clare, realiste, fezabile. Multi viseaza si isi impun obiective neclare, nerealiste, pe care nu le vor putea atinge. Din pacate, aceasta greseala este foarte comuna pentru antreprenorii care isi fondeaza afaceri mici si din aceasta cauza se ajunge rapid la faliment, la esec total.

3. Nu masuram progresul efectuat. Progresul poate exista, insa in lipsa unor unelte cu ajutorul carora sa puteti sa il masurati si sa ii identificati sursele nu veti reusi sa repetati acest ciclu in mod favorabil. Aveti nevoie sa stiti exact ce strategii functioneaza, cum anume, cat profit v-au generat si unde mai aveti de munca pentru a atinge un nivel mai inalt de progres.

4. Nu avem angajati si profesionisti care sa stabileasca si sa implementeze cele mai bune strategii si campanii de marketing. Echipele de lucru, angajatii si managerii sunt prioritatea dvs principala. Chiar si cand detinem afaceri mai mici, trebuie sa stim ca recrutarea si selectia sunt doua puncte principale carora trebuie sa le acordam atentie sporita. Cooptati doar angajati de top si rasplatiti-i cum trebuie pentru a-i motiva sa munceasca cu mai multa eficienta si la un nivel ridicat de performanta.

5. Nu lucram pentru branding-ul afacerilor noastre mici. Si afacerile mici au nevoie de branding si se pot transforma in branduri de top, in timp. Investiti in imaginea afacerii dvs, in imaginea dvs ca antreprenor, popularizati-va brandul si stabiliti principii si valori in functie de care va ghidati in mediul business.

Cititi si "4 greseli de marketing pe care poti sa le eviti"

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii







Tags: afaceriafaceri micibranding afaceri micibrandingmarketinggreseli marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

5 greseli grave in marketingul afacerilor mici
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton