Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 greseli grave in marketingul afacerilor mici

de
3109 0 24 Nov. 2011
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile mici au nevoi mari, din pacate. Nu putem sa le mentinem active si sa le transformam in afaceri profitabile fara efort, fara investitii de timp si bani, fara profesionisti care sa le gandeasca, sa le configureze in cea mai buna forma in care pot elibera profituri stabile si de lunga durata.

Iata 5 greseli grave in marketing-ul afacerilor mici:

1. Nu ne cunostem audienta tinta. Chiar si cand detinem afaceri mici, trebuie sa stim cui ne adresam. Detinem afaceri de confectionare de bijuterii handmade si incercam sa le vindem in mediul online, pe mai multe website-uri cu audiente diverse, in mediul offline, in cadrul targurilor si expozitiilor, insa punctul central este sa stiti cui anume sunt ele destinate. In functie de informatiile pe care le detineti cu referire la audienta tinta veti sti si ce mesaj sa transmiteti, ce preturi sunt corecte samd.

2. Nu impunem obiective clare, realiste, fezabile. Multi viseaza si isi impun obiective neclare, nerealiste, pe care nu le vor putea atinge. Din pacate, aceasta greseala este foarte comuna pentru antreprenorii care isi fondeaza afaceri mici si din aceasta cauza se ajunge rapid la faliment, la esec total.

3. Nu masuram progresul efectuat. Progresul poate exista, insa in lipsa unor unelte cu ajutorul carora sa puteti sa il masurati si sa ii identificati sursele nu veti reusi sa repetati acest ciclu in mod favorabil. Aveti nevoie sa stiti exact ce strategii functioneaza, cum anume, cat profit v-au generat si unde mai aveti de munca pentru a atinge un nivel mai inalt de progres.

4. Nu avem angajati si profesionisti care sa stabileasca si sa implementeze cele mai bune strategii si campanii de marketing. Echipele de lucru, angajatii si managerii sunt prioritatea dvs principala. Chiar si cand detinem afaceri mai mici, trebuie sa stim ca recrutarea si selectia sunt doua puncte principale carora trebuie sa le acordam atentie sporita. Cooptati doar angajati de top si rasplatiti-i cum trebuie pentru a-i motiva sa munceasca cu mai multa eficienta si la un nivel ridicat de performanta.

5. Nu lucram pentru branding-ul afacerilor noastre mici. Si afacerile mici au nevoie de branding si se pot transforma in branduri de top, in timp. Investiti in imaginea afacerii dvs, in imaginea dvs ca antreprenor, popularizati-va brandul si stabiliti principii si valori in functie de care va ghidati in mediul business.

Cititi si "4 greseli de marketing pe care poti sa le eviti"

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii







Tags: afaceriafaceri micibranding afaceri micibrandingmarketinggreseli marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

5 greseli grave in marketingul afacerilor mici
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton