Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 reguli in vanzari cand detinem clienti sceptici

de
2541 0 13 Aug. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Vanzarile sunt centrul afacerii noastre. Ele trebuie gandite ca procese rationale, bazate pe strategii ample, complexe. Vanzarile sunt procese care trebuie gandite in paralel cu un anumit set de consumatori. Fie ca vindem categoriei de femei sau celei de barbati, tinerilor sau celor mai in varsta, persoanelor orientate spre calitate sau persoanelor orientate spre pret, vanzarile trebuie sa fie bordate de strategii clare care sa mareasca profiturile in mod optim.

Un set aparte de consumatori este cel reprezentat de clientii sceptici. Acestia sunt recunoscuti ca si clienti dificili, care nu lasa loc pentru multe explicatii, care au o parere personala bine ancorata si care au nevoie de argumente solide si rationale pentru a fi determinati sa achizitioneze un produs sau un serviciu de care nu sunt siguri.

Orice afacere detine si clienti sceptici si odata ce ati reusit sa ii convingeti si pe acestia ca produsele dvs merita sa fie cumparate, puteti sa va asteptati la un succes veritabil pe piata pe care activati, caci tocmai ati trecut cel mai dificil test.


Iata cele mai mari 5 reguli care sa va ajute sa efectuati vanzari catre clientii sceptici:
1.    Veniti cu intrebarile care ar putea fi puse de clienti chiar inainte ca acestia sa le gandeasca. Veniti cu toate variantele de nelamuriri si neclaritati si dati raspunsuri pertinente, rationale, veniti cu argumente solide care sa nu mai lase loc de alte intrebari.

2.    Clientii sceptici au deja o parere bine ancorata si va vor da foarte rar timp pentru a-i convinge. Majoritatea sunt greu de convins si din cauza ca nu accepta nici o alta parere. Aveti nevoie de informatii extrem de atractive pentru a-i face sa va asculte.

3.    Oferiti garantii reale, free-trial-uri, gratuitati, mostre samd. Astfel, puteti sa convertiti o anumita rata a clientilor sceptici in clienti fideli. Cei care nu accepta un produs din cauza pretului vor accepta gratuitatile si aveti mari sanse sa ii determinati sa revina sa va achizioneze produsele.

4.    Castigati-le increderea prin asocierea cu anumite lucruri, date, fapte pe care ei le respecta. Astfel, veti beneficia de o reputatie si o imagine favorabila in ochii lor si vor fi dispusi sa va asculte parerea si explicatiile referitoare la produsele si serviciile dvs.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii




5.    Pastrati un aer calm si detasat. Disperarea nu a ajutat niciodata pe nimeni si in nici un caz nu va aduce nici un plus pentru afacerea dvs cand aveti de-a face cu clienti sceptici.


Tags: clienti scepticivanzariclientiafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

5 reguli in vanzari cand detinem clienti sceptici
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua,rog mai multe detalii pe mariusavalcea@yahoo.com  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton