Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 reguli in vanzari cand detinem clienti sceptici

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Vanzarile sunt centrul afacerii noastre. Ele trebuie gandite ca procese rationale, bazate pe strategii ample, complexe. Vanzarile sunt procese care trebuie gandite in paralel cu un anumit set de consumatori. Fie ca vindem categoriei de femei sau celei de barbati, tinerilor sau celor mai in varsta, persoanelor orientate spre calitate sau persoanelor orientate spre pret, vanzarile trebuie sa fie bordate de strategii clare care sa mareasca profiturile in mod optim.

Un set aparte de consumatori este cel reprezentat de clientii sceptici. Acestia sunt recunoscuti ca si clienti dificili, care nu lasa loc pentru multe explicatii, care au o parere personala bine ancorata si care au nevoie de argumente solide si rationale pentru a fi determinati sa achizitioneze un produs sau un serviciu de care nu sunt siguri.

Orice afacere detine si clienti sceptici si odata ce ati reusit sa ii convingeti si pe acestia ca produsele dvs merita sa fie cumparate, puteti sa va asteptati la un succes veritabil pe piata pe care activati, caci tocmai ati trecut cel mai dificil test.


Iata cele mai mari 5 reguli care sa va ajute sa efectuati vanzari catre clientii sceptici:
1.    Veniti cu intrebarile care ar putea fi puse de clienti chiar inainte ca acestia sa le gandeasca. Veniti cu toate variantele de nelamuriri si neclaritati si dati raspunsuri pertinente, rationale, veniti cu argumente solide care sa nu mai lase loc de alte intrebari.

2.    Clientii sceptici au deja o parere bine ancorata si va vor da foarte rar timp pentru a-i convinge. Majoritatea sunt greu de convins si din cauza ca nu accepta nici o alta parere. Aveti nevoie de informatii extrem de atractive pentru a-i face sa va asculte.

3.    Oferiti garantii reale, free-trial-uri, gratuitati, mostre samd. Astfel, puteti sa convertiti o anumita rata a clientilor sceptici in clienti fideli. Cei care nu accepta un produs din cauza pretului vor accepta gratuitatile si aveti mari sanse sa ii determinati sa revina sa va achizioneze produsele.

4.    Castigati-le increderea prin asocierea cu anumite lucruri, date, fapte pe care ei le respecta. Astfel, veti beneficia de o reputatie si o imagine favorabila in ochii lor si vor fi dispusi sa va asculte parerea si explicatiile referitoare la produsele si serviciile dvs.

5.    Pastrati un aer calm si detasat. Disperarea nu a ajutat niciodata pe nimeni si in nici un caz nu va aduce nici un plus pentru afacerea dvs cand aveti de-a face cu clienti sceptici.


Tags: clienti scepticivanzariclientiafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]