Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 trucuri folosite de marketeri pentru a ne atrage atentia

de
1829 0 23 Sep. 2013
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Vindem si o facem cu toata pasiunea. Credem in produsele pe care le promovam, le cunoastem in profunzime si incercam sa le asiguram un grad de vizibilitate cat mai sporit. Evident, sunt folosite strategii bine delimitate pentru ca produsele noastre sa fie in top.

In cateva cuvinte, acesta este universul unui marketer, unui advertiser. Strategiile difera de la un brand la altul si de la o perioada de timp la alta.

In prezent, reclamele sunt peste tot. Avem reclame pe toate site-urile, panouri stradale si flyere, brosuri si fel de fel de modalitati prin care ne promovam brandurile. Implicit, unele se bucura de mai mult succes decat altele, anumite studii aratand faptul ca doar 14% din totul reclamelor expuse sunt vazute cu adevarat de catre utilizatori. Restul reclamelor devin "zgomot de fond", noteaza Incont.

Evident, se cauta noi si noi modalitati prin intermediul carora nivelul de conversie al unei reclame sa creasca. Iata cateva trucuri pe care le folosesc marketerii pentru ca reclamele lor sa fie mai usor de perceput si mesajul lor sa fie asimilat rapid:

1. Imaginea sta in stanga si textul sta in dreapta.
Motivul este ca partea dreapta a creierul trebuie sa proceze imaginea, insa crierul va procesa informatia invers. Pentru a scana o imagine aflata in dreapta logo-ului, creierul trebuie mai intai sa "intoarca" fotografia. Astfel, daca imaginea este in stanga, creierul munceste mai putin si se poate concentra asupra mesajului reclamei.

2. Folosirea unor expresii faciale ambigue. O expresie faciala neutra, care nu spune nimic, il va pune pe utilizator sa acorde mai mult timp de atentie unei reclame. Zambetele si incruntarile fetei ii transmit din start mesajul si ii permit sa treaca mai departe, peste o reclama, fara a o percepe cu atentie maxima.

3. Mai putin inseamna mai mult, noteaza Incont. Adevarat. In momentul in care ne incarcam paginile site-ului cu reclame prea multe, efectul este sigur! Asa se face ca in cadrul paginilor cu reclame putine si bune, rata de conversie este cu adevarat buna!

4. Folosim colturi rotunjite. Colturile ascutite nu plac nimanui asa de mult, arata ultimele studii. Ele duc la ideea de obiecte dure, ce provoaca durere, obiecte pe care le evitam din instinct. Tot pe aceeasi premisa merg si anumite branduri care isi realizeaza produsele fara colturi ascutite, doar cu terminatii rotunjite.

5. Reclama nu trebuie sa iti acapareze prea mult timp! Daca nu a reusit sa isi transmita mesajul principal in 1,5 secunde, inseamna ca trebuie sa mai lucrezi la ea. Timpul utilizatorilor este extrem de pretios, asa ca descopera cum trebuie asezate imaginile si ce text va aduce cel mai important impact in doar 1,5 secunde!

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii







Tags: marketingstrategii de marketingstrategii marketingpromovare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

5 trucuri folosite de marketeri pentru a ne atrage atentia
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Marinache Paula
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Nita Alina
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton