Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 trucuri folosite de marketeri pentru a ne atrage atentia
Vindem si o facem cu toata pasiunea. Credem in produsele pe care le promovam, le cunoastem in profunzime si incercam sa le asiguram un grad de vizibilitate cat mai sporit. Evident, sunt folosite strategii bine delimitate pentru ca produsele noastre sa fie in top.
In cateva cuvinte, acesta este universul unui marketer, unui advertiser. Strategiile difera de la un brand la altul si de la o perioada de timp la alta.Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic Realizarea de sapun natural
In prezent, reclamele sunt peste tot. Avem reclame pe toate site-urile, panouri stradale si flyere, brosuri si fel de fel de modalitati prin care ne promovam brandurile. Implicit, unele se bucura de mai mult succes decat altele, anumite studii aratand faptul ca doar 14% din totul reclamelor expuse sunt vazute cu adevarat de catre utilizatori. Restul reclamelor devin "zgomot de fond", noteaza Incont.
Evident, se cauta noi si noi modalitati prin intermediul carora nivelul de conversie al unei reclame sa creasca. Iata cateva trucuri pe care le folosesc marketerii pentru ca reclamele lor sa fie mai usor de perceput si mesajul lor sa fie asimilat rapid:
1. Imaginea sta in stanga si textul sta in dreapta. Motivul este ca partea dreapta a creierul trebuie sa proceze imaginea, insa crierul va procesa informatia invers. Pentru a scana o imagine aflata in dreapta logo-ului, creierul trebuie mai intai sa "intoarca" fotografia. Astfel, daca imaginea este in stanga, creierul munceste mai putin si se poate concentra asupra mesajului reclamei.
2. Folosirea unor expresii faciale ambigue. O expresie faciala neutra, care nu spune nimic, il va pune pe utilizator sa acorde mai mult timp de atentie unei reclame. Zambetele si incruntarile fetei ii transmit din start mesajul si ii permit sa treaca mai departe, peste o reclama, fara a o percepe cu atentie maxima.
3. Mai putin inseamna mai mult, noteaza Incont. Adevarat. In momentul in care ne incarcam paginile site-ului cu reclame prea multe, efectul este sigur! Asa se face ca in cadrul paginilor cu reclame putine si bune, rata de conversie este cu adevarat buna!
4. Folosim colturi rotunjite. Colturile ascutite nu plac nimanui asa de mult, arata ultimele studii. Ele duc la ideea de obiecte dure, ce provoaca durere, obiecte pe care le evitam din instinct. Tot pe aceeasi premisa merg si anumite branduri care isi realizeaza produsele fara colturi ascutite, doar cu terminatii rotunjite.
5. Reclama nu trebuie sa iti acapareze prea mult timp! Daca nu a reusit sa isi transmita mesajul principal in 1,5 secunde, inseamna ca trebuie sa mai lucrezi la ea. Timpul utilizatorilor este extrem de pretios, asa ca descopera cum trebuie asezate imaginile si ce text va aduce cel mai important impact in doar 1,5 secunde!
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit