Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 trucuri folosite de marketeri pentru a ne atrage atentia

de Ilinca Dobrescu 23 Sep. 2013 4209
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Vindem si o facem cu toata pasiunea. Credem in produsele pe care le promovam, le cunoastem in profunzime si incercam sa le asiguram un grad de vizibilitate cat mai sporit. Evident, sunt folosite strategii bine delimitate pentru ca produsele noastre sa fie in top.

In cateva cuvinte, acesta este universul unui marketer, unui advertiser. Strategiile difera de la un brand la altul si de la o perioada de timp la alta.

In prezent, reclamele sunt peste tot. Avem reclame pe toate site-urile, panouri stradale si flyere, brosuri si fel de fel de modalitati prin care ne promovam brandurile. Implicit, unele se bucura de mai mult succes decat altele, anumite studii aratand faptul ca doar 14% din totul reclamelor expuse sunt vazute cu adevarat de catre utilizatori. Restul reclamelor devin "zgomot de fond", noteaza Incont.

Evident, se cauta noi si noi modalitati prin intermediul carora nivelul de conversie al unei reclame sa creasca. Iata cateva trucuri pe care le folosesc marketerii pentru ca reclamele lor sa fie mai usor de perceput si mesajul lor sa fie asimilat rapid:

1. Imaginea sta in stanga si textul sta in dreapta.
Motivul este ca partea dreapta a creierul trebuie sa proceze imaginea, insa crierul va procesa informatia invers. Pentru a scana o imagine aflata in dreapta logo-ului, creierul trebuie mai intai sa "intoarca" fotografia. Astfel, daca imaginea este in stanga, creierul munceste mai putin si se poate concentra asupra mesajului reclamei.

2. Folosirea unor expresii faciale ambigue. O expresie faciala neutra, care nu spune nimic, il va pune pe utilizator sa acorde mai mult timp de atentie unei reclame. Zambetele si incruntarile fetei ii transmit din start mesajul si ii permit sa treaca mai departe, peste o reclama, fara a o percepe cu atentie maxima.

3. Mai putin inseamna mai mult, noteaza Incont. Adevarat. In momentul in care ne incarcam paginile site-ului cu reclame prea multe, efectul este sigur! Asa se face ca in cadrul paginilor cu reclame putine si bune, rata de conversie este cu adevarat buna!

4. Folosim colturi rotunjite. Colturile ascutite nu plac nimanui asa de mult, arata ultimele studii. Ele duc la ideea de obiecte dure, ce provoaca durere, obiecte pe care le evitam din instinct. Tot pe aceeasi premisa merg si anumite branduri care isi realizeaza produsele fara colturi ascutite, doar cu terminatii rotunjite.

5. Reclama nu trebuie sa iti acapareze prea mult timp! Daca nu a reusit sa isi transmita mesajul principal in 1,5 secunde, inseamna ca trebuie sa mai lucrezi la ea. Timpul utilizatorilor este extrem de pretios, asa ca descopera cum trebuie asezate imaginile si ce text va aduce cel mai important impact in doar 1,5 secunde!




Tags: marketingstrategii de marketingstrategii marketingpromovare

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]