Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

9 intrebari-cheie atunci cand impui politica de preturi!

de
1176 0 24 Iul. 2013
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
9 intrebari-cheie atunci cand impui politica de preturi!

Politica de preturi reprezinta un aspect decisiv pentru succesul unei intregi afaceri. Impui preturile gresite si realizezi ca strategiile de marketing nu se mai pot rentabiliza. In acelasi timp, impui preturile potrivite si nivelul de incasari o ia razna complet, in sensul bun al cuvantului.

Conform specialistilor in domeniu, impunerea corecta a preturilor reprezinta un factor mai important decat multe altele pe care noi le consideram a fi prioritati. Este esential sa intelegem si care sunt cele 9 intrebari-cheie pe care sa ni le adresam inainte de a impune politica de preturi, conform Manager.ro:

1. Cat este dispus clientul tau sa ofere pentru produsele pe care tu le ai de oferit? Este clar prima intrebare la care sa venim cu un raspuns bine pus la punct. Pragul-limita este esential pentru a stabili si impune politica de preturi care va functiona optim!

2. Care este profilul clientului ideal? Cine este clientul de la care astepti un nivel inalt de incasari, in mod constant si cu nivel cat mai redus de promovare? Cine este el? Ce studii detine? Ce nivel de venituri incaseaza? Ce asteptati si cerinte detine? Iata o serie larga de sub-intrebari care apar din aceasta intrebare principala.

3. Care sunt preturile impuse de concurenta si cum ar trebui sa le privesti? Fa comparatii clare intre concurentii tai si tine, intre afacerile lor si a ta, intre produsele lor si ale tale, intre strategiile tale de marketing si ale lor, intre politica ta de preturi si ale lor. Avand in vedere toate datele problemei necesare, iti poti face o privire de ansamblu asupra ratei potentiale de succes pentru campaniile tale de vanzare.

4. Pot oferi produse si servicii de diverse niveluri de servicii si functii in schimbul mai multor preturi?

5. Cum pot proceda pentru a ajusta preturile intr-un mod cat mai avantajos?

6. Este cazul sa ofer reduceri si promotii pentru a-mi determina clientii sa cumpere? Ideal este ca produsele tale sa se vanda fara reduceri si promotii. De foarte multe ori, reducerile si promotiile sunt privite ca fiind strategii de marketing esentiale pentru produse care altfel nu s-ar vinde.

7. Preturile pot fi stabilite in functie de beneficiile intangibile?

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii




8. Este o decizie buna sa imi asociez produsul cu un singur pret?

9. Care sunt tehnicile de care ma pot folosi pentru a-mi determina clientii sa isi doreasca produsele pe care le am de oferit? Pentru a impune preturile corecte, este nevoie sa intelegeti cum veti proceda pentru ca potentialii vostri clienti sa devina clienti activi. Stabiliti care sunt strategiile folosite de concurenta, ce succes au si care ar putea deveni solutii pentru consolidarea unui nivel cat mai inalt de incasari.


Mult succes si vanzari de top!


sursa foto: www.sxc.hu





Tags: vanzaripolitica de preturipolitica preturivanzari afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

9 intrebari-cheie atunci cand impui politica de preturi!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
17 Feb 2016
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de...

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

de Marinache Paula
14 Ian 2016
Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o...

Cum sa-ti faci auzit mesajul publicitar si sa ai vanzari de top?

de Marinache Horia Cristian
28 Sep 2015
Ati incercat sa atrageti atentia publicului asupra produselor sau serviciilor oferite de firma voastra si ati esuat? Mai mult ca sigur, nu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton