Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
9 intrebari-cheie atunci cand impui politica de preturi!
Politica de preturi reprezinta un aspect decisiv pentru succesul unei intregi afaceri. Impui preturile gresite si realizezi ca strategiile de marketing nu se mai pot rentabiliza. In acelasi timp, impui preturile potrivite si nivelul de incasari o ia razna complet, in sensul bun al cuvantului.
Conform specialistilor in domeniu, impunerea corecta a preturilor reprezinta un factor mai important decat multe altele pe care noi le consideram a fi prioritati. Este esential sa intelegem si care sunt cele 9 intrebari-cheie pe care sa ni le adresam inainte de a impune politica de preturi, conform Manager.ro:Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
1. Cat este dispus clientul tau sa ofere pentru produsele pe care tu le ai de oferit? Este clar prima intrebare la care sa venim cu un raspuns bine pus la punct. Pragul-limita este esential pentru a stabili si impune politica de preturi care va functiona optim!
2. Care este profilul clientului ideal? Cine este clientul de la care astepti un nivel inalt de incasari, in mod constant si cu nivel cat mai redus de promovare? Cine este el? Ce studii detine? Ce nivel de venituri incaseaza? Ce asteptati si cerinte detine? Iata o serie larga de sub-intrebari care apar din aceasta intrebare principala.
3. Care sunt preturile impuse de concurenta si cum ar trebui sa le privesti? Fa comparatii clare intre concurentii tai si tine, intre afacerile lor si a ta, intre produsele lor si ale tale, intre strategiile tale de marketing si ale lor, intre politica ta de preturi si ale lor. Avand in vedere toate datele problemei necesare, iti poti face o privire de ansamblu asupra ratei potentiale de succes pentru campaniile tale de vanzare.
4. Pot oferi produse si servicii de diverse niveluri de servicii si functii in schimbul mai multor preturi?
5. Cum pot proceda pentru a ajusta preturile intr-un mod cat mai avantajos?
6. Este cazul sa ofer reduceri si promotii pentru a-mi determina clientii sa cumpere? Ideal este ca produsele tale sa se vanda fara reduceri si promotii. De foarte multe ori, reducerile si promotiile sunt privite ca fiind strategii de marketing esentiale pentru produse care altfel nu s-ar vinde.
7. Preturile pot fi stabilite in functie de beneficiile intangibile?
8. Este o decizie buna sa imi asociez produsul cu un singur pret?
9. Care sunt tehnicile de care ma pot folosi pentru a-mi determina clientii sa isi doreasca produsele pe care le am de oferit? Pentru a impune preturile corecte, este nevoie sa intelegeti cum veti proceda pentru ca potentialii vostri clienti sa devina clienti activi. Stabiliti care sunt strategiile folosite de concurenta, ce succes au si care ar putea deveni solutii pentru consolidarea unui nivel cat mai inalt de incasari.
Mult succes si vanzari de top!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari
de Idei de afaceriCum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile
de Teo ManoleCum sa-ti planifici mai usor vanzarile?
de Marinache PaulaVanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!
de Marinache PaulaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit