Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

9 intrebari-cheie atunci cand impui politica de preturi!

de Matei Antonescu 24 Iul. 2013 3450
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Politica de preturi reprezinta un aspect decisiv pentru succesul unei intregi afaceri. Impui preturile gresite si realizezi ca strategiile de marketing nu se mai pot rentabiliza. In acelasi timp, impui preturile potrivite si nivelul de incasari o ia razna complet, in sensul bun al cuvantului.

Conform specialistilor in domeniu, impunerea corecta a preturilor reprezinta un factor mai important decat multe altele pe care noi le consideram a fi prioritati. Este esential sa intelegem si care sunt cele 9 intrebari-cheie pe care sa ni le adresam inainte de a impune politica de preturi, conform Manager.ro:

1. Cat este dispus clientul tau sa ofere pentru produsele pe care tu le ai de oferit? Este clar prima intrebare la care sa venim cu un raspuns bine pus la punct. Pragul-limita este esential pentru a stabili si impune politica de preturi care va functiona optim!

2. Care este profilul clientului ideal? Cine este clientul de la care astepti un nivel inalt de incasari, in mod constant si cu nivel cat mai redus de promovare? Cine este el? Ce studii detine? Ce nivel de venituri incaseaza? Ce asteptati si cerinte detine? Iata o serie larga de sub-intrebari care apar din aceasta intrebare principala.

3. Care sunt preturile impuse de concurenta si cum ar trebui sa le privesti? Fa comparatii clare intre concurentii tai si tine, intre afacerile lor si a ta, intre produsele lor si ale tale, intre strategiile tale de marketing si ale lor, intre politica ta de preturi si ale lor. Avand in vedere toate datele problemei necesare, iti poti face o privire de ansamblu asupra ratei potentiale de succes pentru campaniile tale de vanzare.

4. Pot oferi produse si servicii de diverse niveluri de servicii si functii in schimbul mai multor preturi?

5. Cum pot proceda pentru a ajusta preturile intr-un mod cat mai avantajos?

6. Este cazul sa ofer reduceri si promotii pentru a-mi determina clientii sa cumpere? Ideal este ca produsele tale sa se vanda fara reduceri si promotii. De foarte multe ori, reducerile si promotiile sunt privite ca fiind strategii de marketing esentiale pentru produse care altfel nu s-ar vinde.

7. Preturile pot fi stabilite in functie de beneficiile intangibile?

8. Este o decizie buna sa imi asociez produsul cu un singur pret?

9. Care sunt tehnicile de care ma pot folosi pentru a-mi determina clientii sa isi doreasca produsele pe care le am de oferit? Pentru a impune preturile corecte, este nevoie sa intelegeti cum veti proceda pentru ca potentialii vostri clienti sa devina clienti activi. Stabiliti care sunt strategiile folosite de concurenta, ce succes au si care ar putea deveni solutii pentru consolidarea unui nivel cat mai inalt de incasari.


Mult succes si vanzari de top!


sursa foto: www.sxc.hu





Tags: vanzaripolitica de preturipolitica preturivanzari afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei de afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
17 Feb 2016
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de...

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

de Marinache Paula
14 Ian 2016
Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]