Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Afacerile prospere si necesitatea planului de marketing

de
2026 0 25 Aug. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile de succes sunt cele care detin un plan de marketing bine pus la punct, un plan de marketing solid in care am implicat specialisti care stiu cu ce se mananca marketing-ul si mai ales, specialisti care au mai avut de-a face cu tipul de afaceri pe care il detinem noi. Marketing-ul este mai mult decat folositor, el fiind vital pentru a nu ne arunca elementele care ne tin afacerile in picioare ca pe zaruri intr-un joc de noroc.

Iata o scurta intoducere in arta marketing-ului, introducere care sa va determine sa va angajati personal pentru a va asigura succesul in afaceri.

Ne-am deschis un magazin de obiecte vestimentare destinate mai multor categorii de consumatori. Am investit in locatie, in recrutarea celor mai buni angajati, am investit in elemente de decor si acum stam in spatele magazinului si asteptam sa vina primii clienti. Si acestia vin, ei sunt trecatori care ne vad reclama de pe ferestrele magazinului si intra din curiozitate sau cand vad obiecte care ii intereseaza. Apoi, luna dupa luna, facem socoteala si ne gandim cu jind cat timp trebuie sa mai treaca pana ajungem la pragul de breakeven, sau la cel de profitabilitate in afaceri.

Ideea de baza este ca de la bun inceput, de cand ati alcatuit planul de afaceri trebuia sa detineti si specialisti care sa va puna la punct un plan de marketing. Acesta va spune cand se atinge pragul de breakeven, cand se poate discuta de profit, de cati clienti aveti nevoie in fiecare zi, saptamana sau luna pentru a ajunge la succes, cat valoreaza in medie fiecare client si in functie de aceste calcule, care sunt mediile catre care trebuie sa va indreptati pentru a va promova cu eficienta afacerea.

In acest mod trebuie sa ganditi atunci cand va bazati pe marketing in cresterea afacerilor. In primul rand, trebuie sa stiti cui va adresati, despre ce clienti vorbim, care este traficul lor in zona in care v-ati stabilit, fie ea online, fie offline, care este disponibilitatea lor de achizitie, ce ii motiveaza sa cumpere si in consecinta, pe ce elemente veti pune accent in procesul de promovare.


Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii







Tags: afacerimarketingplan de marketingafaceri de succes

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Afacerile prospere si necesitatea planului de marketing
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: lasa-ti va rog un telefon de contact.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton