Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Afacerile prospere si necesitatea planului de marketing

de
1951 0 25 Aug. 2011
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile de succes sunt cele care detin un plan de marketing bine pus la punct, un plan de marketing solid in care am implicat specialisti care stiu cu ce se mananca marketing-ul si mai ales, specialisti care au mai avut de-a face cu tipul de afaceri pe care il detinem noi. Marketing-ul este mai mult decat folositor, el fiind vital pentru a nu ne arunca elementele care ne tin afacerile in picioare ca pe zaruri intr-un joc de noroc.

Iata o scurta intoducere in arta marketing-ului, introducere care sa va determine sa va angajati personal pentru a va asigura succesul in afaceri.

Ne-am deschis un magazin de obiecte vestimentare destinate mai multor categorii de consumatori. Am investit in locatie, in recrutarea celor mai buni angajati, am investit in elemente de decor si acum stam in spatele magazinului si asteptam sa vina primii clienti. Si acestia vin, ei sunt trecatori care ne vad reclama de pe ferestrele magazinului si intra din curiozitate sau cand vad obiecte care ii intereseaza. Apoi, luna dupa luna, facem socoteala si ne gandim cu jind cat timp trebuie sa mai treaca pana ajungem la pragul de breakeven, sau la cel de profitabilitate in afaceri.

Ideea de baza este ca de la bun inceput, de cand ati alcatuit planul de afaceri trebuia sa detineti si specialisti care sa va puna la punct un plan de marketing. Acesta va spune cand se atinge pragul de breakeven, cand se poate discuta de profit, de cati clienti aveti nevoie in fiecare zi, saptamana sau luna pentru a ajunge la succes, cat valoreaza in medie fiecare client si in functie de aceste calcule, care sunt mediile catre care trebuie sa va indreptati pentru a va promova cu eficienta afacerea.

In acest mod trebuie sa ganditi atunci cand va bazati pe marketing in cresterea afacerilor. In primul rand, trebuie sa stiti cui va adresati, despre ce clienti vorbim, care este traficul lor in zona in care v-ati stabilit, fie ea online, fie offline, care este disponibilitatea lor de achizitie, ce ii motiveaza sa cumpere si in consecinta, pe ce elemente veti pune accent in procesul de promovare.


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii







Tags: afacerimarketingplan de marketingafaceri de succes

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Afacerile prospere si necesitatea planului de marketing
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton