Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacerile prospere si necesitatea planului de marketing

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile de succes sunt cele care detin un plan de marketing bine pus la punct, un plan de marketing solid in care am implicat specialisti care stiu cu ce se mananca marketing-ul si mai ales, specialisti care au mai avut de-a face cu tipul de afaceri pe care il detinem noi. Marketing-ul este mai mult decat folositor, el fiind vital pentru a nu ne arunca elementele care ne tin afacerile in picioare ca pe zaruri intr-un joc de noroc.

Iata o scurta intoducere in arta marketing-ului, introducere care sa va determine sa va angajati personal pentru a va asigura succesul in afaceri.

Ne-am deschis un magazin de obiecte vestimentare destinate mai multor categorii de consumatori. Am investit in locatie, in recrutarea celor mai buni angajati, am investit in elemente de decor si acum stam in spatele magazinului si asteptam sa vina primii clienti. Si acestia vin, ei sunt trecatori care ne vad reclama de pe ferestrele magazinului si intra din curiozitate sau cand vad obiecte care ii intereseaza. Apoi, luna dupa luna, facem socoteala si ne gandim cu jind cat timp trebuie sa mai treaca pana ajungem la pragul de breakeven, sau la cel de profitabilitate in afaceri.

Ideea de baza este ca de la bun inceput, de cand ati alcatuit planul de afaceri trebuia sa detineti si specialisti care sa va puna la punct un plan de marketing. Acesta va spune cand se atinge pragul de breakeven, cand se poate discuta de profit, de cati clienti aveti nevoie in fiecare zi, saptamana sau luna pentru a ajunge la succes, cat valoreaza in medie fiecare client si in functie de aceste calcule, care sunt mediile catre care trebuie sa va indreptati pentru a va promova cu eficienta afacerea.

In acest mod trebuie sa ganditi atunci cand va bazati pe marketing in cresterea afacerilor. In primul rand, trebuie sa stiti cui va adresati, despre ce clienti vorbim, care este traficul lor in zona in care v-ati stabilit, fie ea online, fie offline, care este disponibilitatea lor de achizitie, ce ii motiveaza sa cumpere si in consecinta, pe ce elemente veti pune accent in procesul de promovare.





Tags: afacerimarketingplan de marketingafaceri de succes

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]