Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacerile prospere si necesitatea planului de marketing

de Maria Nicutar 25 Aug. 2011 2935
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile de succes sunt cele care detin un plan de marketing bine pus la punct, un plan de marketing solid in care am implicat specialisti care stiu cu ce se mananca marketing-ul si mai ales, specialisti care au mai avut de-a face cu tipul de afaceri pe care il detinem noi. Marketing-ul este mai mult decat folositor, el fiind vital pentru a nu ne arunca elementele care ne tin afacerile in picioare ca pe zaruri intr-un joc de noroc.

Iata o scurta intoducere in arta marketing-ului, introducere care sa va determine sa va angajati personal pentru a va asigura succesul in afaceri.

Ne-am deschis un magazin de obiecte vestimentare destinate mai multor categorii de consumatori. Am investit in locatie, in recrutarea celor mai buni angajati, am investit in elemente de decor si acum stam in spatele magazinului si asteptam sa vina primii clienti. Si acestia vin, ei sunt trecatori care ne vad reclama de pe ferestrele magazinului si intra din curiozitate sau cand vad obiecte care ii intereseaza. Apoi, luna dupa luna, facem socoteala si ne gandim cu jind cat timp trebuie sa mai treaca pana ajungem la pragul de breakeven, sau la cel de profitabilitate in afaceri.

Ideea de baza este ca de la bun inceput, de cand ati alcatuit planul de afaceri trebuia sa detineti si specialisti care sa va puna la punct un plan de marketing. Acesta va spune cand se atinge pragul de breakeven, cand se poate discuta de profit, de cati clienti aveti nevoie in fiecare zi, saptamana sau luna pentru a ajunge la succes, cat valoreaza in medie fiecare client si in functie de aceste calcule, care sunt mediile catre care trebuie sa va indreptati pentru a va promova cu eficienta afacerea.

In acest mod trebuie sa ganditi atunci cand va bazati pe marketing in cresterea afacerilor. In primul rand, trebuie sa stiti cui va adresati, despre ce clienti vorbim, care este traficul lor in zona in care v-ati stabilit, fie ea online, fie offline, care este disponibilitatea lor de achizitie, ce ii motiveaza sa cumpere si in consecinta, pe ce elemente veti pune accent in procesul de promovare.





Tags: afacerimarketingplan de marketingafaceri de succes

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]