Avantajele si dezavantajele networkingului

de
2046 0 07 Oct. 2010
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Foloseste aceste sfaturi pentru a-ti maximiza timpul si pentru a castiga cat mai mult din actiunile online.

Oamenii au tendinta sa stea pe internet si sa dea clickuri la intamplare. Insa, dupa ce petrec online aproximativ doua ore, realizeaza ca nu au nimic de aratat. Este insa destul de usor sa eviti sa cazi in aceasta capcana fa-ti un plan si urmeaza-l!  

Cheia succesului in social media este sa folosesti o strategie care ia in considerare timpul pe care poti sa il investesti in fiecare zi pentru eforturile de marketing online. Daca iti planuiesti activitatile, foloseste instrumente de economisire a timpului si asigura-te ca asteptarile ROI sunt rezonabile.

Gaseste reteaua sociala potrivita pentru tine.

Nu totul se invarte in jurul Facebook-ului. Unele companii vor profita mai mult de concentrarea pe retele de nisa care au mai putin trafic, dar majoritatea companiilor este targetata pe branduri renumite in fata consumatorilor. 

Planificarea te face mai eficient.

Stabileste un program saptamanal care evidentiaza zilele si orele dedicate special retelelor de social media. Imagineaza-ti ce este realist si ce conteaza pentru compania ta si incepe de acolo. Iata un model de program saptamanal:

 Fiecare zi: postezi un update la ora 9:00, unul la 13:00 si unul la 17:00.
 In fiecare luni si miercuri: dedici 10 minute pentru a raspunde comentariilor si mesajelor la ora 10:00 si la ora 15:00.
 In fiecare marti si joi: dedici 10 minute la ora 10:00 si la ora 15:00 pentru retweetul comentariilor si pentru a multumi oamenilor ca te-au vizitat sau ca au comentat la postarile tale. 

Acesta este doar un exemplu, dar sigur ca ar trebui sa acorzi timp pentru o strategie de social media care sa fie rentabila pentru tine.

Foloseste instrumente pentru a economisi timp.

Profita de avantajul diferitelor instrumente ale social media care sunt construite special pentru a-ti economisi timpul. De exemplu, site-uri ca www.ping.fm, www.seesmic.com si www.tweetdeck.com te ajuta sa trimiti update-uri catre multe retele sociale, precum Twitter si Facebook, cu doar un singur click.

Unele site-uri ca www.atomkeep.com, iti permit chiar sa intri pe mai multe conturi de Facebook si Twitter de pe o singura aplicatie de unde poti posta update-uri pentru toate profilele, dar si sa vezi si sa raspunzi la postarile prietenilor. Acest lucru inseamna sa nu te mai loghezi pe rand la multiple retele sociale.

De asemenea, site-uri ca www.cotweet.com iti permit sa programezi update-uri in avans, astfel incat profilele tale sa fie updatate chiar si atunci cand nu esti online. Acesta este un instrument foarte folositor pentru tine.


Top 10 al celor mai accesibile afaceri
Top 10 al celor mai accesibile afaceri

Vezi detalii

Vindecarea cu Ki-Kou: Secrete si tehnici de respiratie stravechi chinezesti
Vindecarea cu Ki-Kou: Secrete si tehnici de respiratie stravechi chinezesti

Vezi detalii

GHID de SUPRAVIETUIRE  IMPOTRIVA CANCERULUI
GHID de SUPRAVIETUIRE IMPOTRIVA CANCERULUI

Vezi detalii



Verifica asteptarile ROI.

Odata ce ai o strategie, nu exista nicio indoiala ca vei fi nerabdator sa vezi un raspuns al investitiei tale in social media. Este foarte important sa iti aduci aminte un lucru: networkingul iti ocupa timp. Decat sa te astepti ca vanzarile vor creste subit, mai degraba speri sa vezi oamenii interactionand cu brandul tau.

Nu se intampla peste noapte sa construiesti relatii cu oamenii si credibilitate pentru brandul tau.

Daca profilul tau are o multime de prieteni, dar care nu sunt cu adevarat atrasi de brandul tau la un nivel personal, nu va fi de succes. Decat o mare de oameni, mai important este sa creezi o retea profunda, bazata pe relatii de incredere. Vei ajunge la o astfel de retea fiind vizibil si antrenandu-te in discutii. In timp, aceste activitati iti vor da credibilitate care va conduce la construirea brandurilor si vanzarilor.

Tine minte aceste sfaturi folositoare.

Deci, ai invatat ceea ce ar trebui sa faci pentru a conduce o campanie eficienta si profitabila de social media pentru afacerea ta, dar exista de asemenea unele lucruri pe care ar trebui cu siguranta sa le eviti.

Mai jos sunt prezentate cele mai comune cinci greseli pe care oamenii si companiile le fac cand vine vorba de networking si social media. 

1. Petrec prea mult timp pe site-uri preferate de ei, si nu evalueaza daca acele site-uri sunt cele mai eficiente pentru eforturile lor online.
2. Viziteaza un site in interes de serviciu, dupa care ajung sa fie atrasi de joculete, fiind distrasi de la munca lor de postarile interesante.
3. Nu recunosc cand este timpul sa delege responsabilitati pentru social media unui consultant, agentii sau pur si simplu unei persoane.
4. Creaza un blog, un cont pe Facebook, LinkedIn sau Twitter, dupa care nu pastreaza continuitate si subiecte proaspete si interesante ca la inceput.
5. Uita ca in social media este vorba despre angajarea in conversatii, si nu numai despre vanzari.



Tags: neworkingonlineretea

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Avantajele si dezavantajele networkingului
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Articole conexe

Miscare strategica pentru IKEA: Se lanseaza serviciul de vanzare online!

de Adela Simonescu
17 Iul 2014
Ikea a inceput sa vada si online, cu livrare la domiciliu, disponibil in toata tara, conform unui anunt postat pe site-ul oficial. Conform anuntului:...

Cum e vizibila afacerea ta pe Google si cum iti pastrezi reputatia online impecabila

de Andrioae Ruxandra
25 Mai 2014
Internetul este locul in care consumatorii gasesc in mod virtual toate informatiile de care au nevoie despre un produs, afacere, persoana sau brand....

Marketing digital si comert online: ICEEfest, festivalul international la Bucuresti

de Ilinca Dobrescu
25 Feb 2014
ICEEfest este festivalul international care aduce la Bucuresti nume celebre din industriile comertului online si marketing digital din intreaga lume....

Impactul reclamelor online in randul romanilor

de Victor Oancea
21 Ian 2014
Conform unui studiu recent al GFK Romania, 8din 10 romani observa reclamele online, chiar daca nu dau click pe ele. Unele reclame sunt cu scop pur...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Afacere de succes in 2015 - 20 de sfaturi si trucuri"

Afacere de succes in 2015 - 20 de sfaturi si trucuri

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Fonduri pentru un iaz

Intrebare: As dori sa stiu daca se poate obtine finantare pentru un iaz , avand in vedere ca deja detin terenul pe care urmeaza sa se desfasoare lucrarile . Daca da , astept mai multe detalii

Raspuns: Multumesc ! Imi recomandati o anumita firma de consultanta ?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afacere de succes in 2015 - 20 de sfaturi si trucuri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Afacere de succes in 2015 - 20 de sfaturi si trucuri"

Idei de AFACERI 2015




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afacere de succes in 2015 - 20 de sfaturi si trucuri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton