Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Avantajele si dezavantajele networkingului
Foloseste aceste sfaturi pentru a-ti maximiza timpul si pentru a castiga cat mai mult din actiunile online.
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cultura castravetelui anti-diabet
Oamenii au tendinta sa stea pe internet si sa dea clickuri la intamplare. Insa, dupa ce petrec online aproximativ doua ore, realizeaza ca nu au nimic de aratat. Este insa destul de usor sa eviti sa cazi in aceasta capcana – fa-ti un plan si urmeaza-l!
Cheia succesului in social media este sa folosesti o strategie care ia in considerare timpul pe care poti sa il investesti in fiecare zi pentru eforturile de marketing online. Daca iti planuiesti activitatile, foloseste instrumente de economisire a timpului si asigura-te ca asteptarile ROI sunt rezonabile.
Gaseste reteaua sociala potrivita pentru tine.
Nu totul se invarte in jurul Facebook-ului. Unele companii vor profita mai mult de concentrarea pe retele de nisa care au mai putin trafic, dar majoritatea companiilor este targetata pe branduri renumite in fata consumatorilor.
Planificarea te face mai eficient.
Stabileste un program saptamanal care evidentiaza zilele si orele dedicate special retelelor de social media. Imagineaza-ti ce este realist si ce conteaza pentru compania ta si incepe de acolo. Iata un model de program saptamanal:
• Fiecare zi: postezi un update la ora 9:00, unul la 13:00 si unul la 17:00.
• In fiecare luni si miercuri: dedici 10 minute pentru a raspunde comentariilor si mesajelor la ora 10:00 si la ora 15:00.
• In fiecare marti si joi: dedici 10 minute la ora 10:00 si la ora 15:00 pentru retweetul comentariilor si pentru a multumi oamenilor ca te-au vizitat sau ca au comentat la postarile tale.
Acesta este doar un exemplu, dar sigur ca ar trebui sa acorzi timp pentru o strategie de social media care sa fie rentabila pentru tine.
Foloseste instrumente pentru a economisi timp.
Profita de avantajul diferitelor instrumente ale social media care sunt construite special pentru a-ti economisi timpul. De exemplu, site-uri ca www.ping.fm, www.seesmic.com si www.tweetdeck.com te ajuta sa trimiti update-uri catre multe retele sociale, precum Twitter si Facebook, cu doar un singur click.
Unele site-uri ca www.atomkeep.com, iti permit chiar sa intri pe mai multe conturi de Facebook si Twitter de pe o singura aplicatie de unde poti posta update-uri pentru toate profilele, dar si sa vezi si sa raspunzi la postarile prietenilor. Acest lucru inseamna sa nu te mai loghezi pe rand la multiple retele sociale.
De asemenea, site-uri ca www.cotweet.com iti permit sa programezi update-uri in avans, astfel incat profilele tale sa fie updatate chiar si atunci cand nu esti online. Acesta este un instrument foarte folositor pentru tine.
Verifica asteptarile ROI.
Odata ce ai o strategie, nu exista nicio indoiala ca vei fi nerabdator sa vezi un raspuns al investitiei tale in social media. Este foarte important sa iti aduci aminte un lucru: networkingul iti ocupa timp. Decat sa te astepti ca vanzarile vor creste subit, mai degraba speri sa vezi oamenii interactionand cu brandul tau.
Nu se intampla peste noapte sa construiesti relatii cu oamenii si credibilitate pentru brandul tau.
Daca profilul tau are o multime de prieteni, dar care nu sunt cu adevarat atrasi de brandul tau la un nivel personal, nu va fi de succes. Decat o mare de oameni, mai important este sa creezi o retea profunda, bazata pe relatii de incredere. Vei ajunge la o astfel de retea fiind vizibil si antrenandu-te in discutii. In timp, aceste activitati iti vor da credibilitate care va conduce la construirea brandurilor si vanzarilor.
Tine minte aceste sfaturi folositoare.
Deci, ai invatat ceea ce ar trebui sa faci pentru a conduce o campanie eficienta si profitabila de social media pentru afacerea ta, dar exista de asemenea unele lucruri pe care ar trebui cu siguranta sa le eviti.
Mai jos sunt prezentate cele mai comune cinci greseli pe care oamenii si companiile le fac cand vine vorba de networking si social media.
1. Petrec prea mult timp pe site-uri preferate de ei, si nu evalueaza daca acele site-uri sunt cele mai eficiente pentru eforturile lor online.
2. Viziteaza un site in interes de serviciu, dupa care ajung sa fie atrasi de joculete, fiind distrasi de la munca lor de postarile interesante.
3. Nu recunosc cand este timpul sa delege responsabilitati pentru social media unui consultant, agentii sau pur si simplu unei persoane.
4. Creaza un blog, un cont pe Facebook, LinkedIn sau Twitter, dupa care nu pastreaza continuitate si subiecte proaspete si interesante ca la inceput.
5. Uita ca in social media este vorba despre angajarea in conversatii, si nu numai despre vanzari.
Articole conexe
Youtube testeaza un produs pentru jocuri online
de Bianca Tila70% dintre romani vor sa cumpere imbracaminte si incaltaminte noi din online - studiu GLAMI.ro
de Idei de afaceriCum sa faci sa iasa bani din afacerea ta online. 5 aspecte esentiale de care sa tii cont
de Florin AmarieiPiata de cadouri online a crescut cu 84% in ultimii doi ani
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit