Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Beneficiile reale ale branding-ului

de
1815 0 17 Aug. 2011
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Branding ofera unei afaceri o imagine distincta, o identitate mapata pe anumite niveluri bine definite de calitate, origine, preferinte ale consumatorilor, principii si valori. Nu toate afacerile sunt brand-uri, ci doar cele care inteleg ideea de branding si detin resursele necesare pentru a-si transforma afacerea intr-o sfera bine definita si memorabila in randul clientilor si potentialilor sai clienti. Iata cele mai mari beneficii ale branding-ului pentru afacerile care isi doresc profitabilitate un timp indelungat:

1.    Brand-ul este tinut minte de consumatori cu ajutorul unui set specific de caracteristici si valori care il definesc ca afacere. Clientii dvs nu au cum sa va uite numele odata ce ati devenit un brand si va vor memora ca un mix de calitati si valori care va caracterizeaza.

De aceea, brand-urile detin si dezavantaje. Sa ne gandim ca sub acelasi brand stau mai multe linii de productie, mai multe firme, mai multe servicii si produse total diferite. Faptul ca acelasi brand le reprezinta este un lucru periculos uneori. Reputatia si imaginea brandului se va revarsa asupra tuturor si esecul unuia dintre acestea influenteaza si mersul celorlalte pe piata pe care acestea se gasesc.

2.    Brand-ul creeaza loialitate si fidelitate in randul clientilor satisfacuti. Este greu sa ne indragostim de o afacere necunoscuta, care nu isi promoveaza imaginea si identitatea unica in randul clientilor sai. In schimb, un brand important se va bucura de loialitate din partea clientilor sai, de cumparaturi repetate si de marketing „din-gura-in-gura”, deci de cronici favorabile gratuite din partea clientilor multumiti.

3.    Brand-urile ofera o senzatie de familiaritate in randul tuturor clientilor sau potentialilor clienti. Potentialii clienti vor fi mai usor determinati sa achizitioneze un produs cu care sunt familiarizati, pe care il regasesc des in calea lor in cadrul locatiilor in care isi fac cumparaturile, pe panouri publicitare si in cadrul altor medii.

4.    Brand-ul ofera valoare tuturor produselor sau serviciilor aflate sub umbrela sa. Chiar si produsele care nu se bucura de aceeasi promovare bine definita vor fi produse populare si favorizate doar fiindca adera la brand-ul care le imprumuta din valoarea si imaginea sa.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii







Tags: brandbrandingbrand afaceriafaceribeneficii branding

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Beneficiile reale ale branding-ului
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?

de Idei De Afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton