Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Beneficiile reale ale branding-ului
Branding ofera unei afaceri o imagine distincta, o identitate mapata pe anumite niveluri bine definite de calitate, origine, preferinte ale consumatorilor, principii si valori. Nu toate afacerile sunt brand-uri, ci doar cele care inteleg ideea de branding si detin resursele necesare pentru a-si transforma afacerea intr-o sfera bine definita si memorabila in randul clientilor si potentialilor sai clienti. Iata cele mai mari beneficii ale branding-ului pentru afacerile care isi doresc profitabilitate un timp indelungat:
1. Brand-ul este tinut minte de consumatori cu ajutorul unui set specific de caracteristici si valori care il definesc ca afacere. Clientii dvs nu au cum sa va uite numele odata ce ati devenit un brand si va vor memora ca un mix de calitati si valori care va caracterizeaza.Cultura castravetelui anti-diabet
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cultura de sofran
De aceea, brand-urile detin si dezavantaje. Sa ne gandim ca sub acelasi brand stau mai multe linii de productie, mai multe firme, mai multe servicii si produse total diferite. Faptul ca acelasi brand le reprezinta este un lucru periculos uneori. Reputatia si imaginea brandului se va revarsa asupra tuturor si esecul unuia dintre acestea influenteaza si mersul celorlalte pe piata pe care acestea se gasesc.
2. Brand-ul creeaza loialitate si fidelitate in randul clientilor satisfacuti. Este greu sa ne indragostim de o afacere necunoscuta, care nu isi promoveaza imaginea si identitatea unica in randul clientilor sai. In schimb, un brand important se va bucura de loialitate din partea clientilor sai, de cumparaturi repetate si de marketing „din-gura-in-gura”, deci de cronici favorabile gratuite din partea clientilor multumiti.
3. Brand-urile ofera o senzatie de familiaritate in randul tuturor clientilor sau potentialilor clienti. Potentialii clienti vor fi mai usor determinati sa achizitioneze un produs cu care sunt familiarizati, pe care il regasesc des in calea lor in cadrul locatiilor in care isi fac cumparaturile, pe panouri publicitare si in cadrul altor medii.
4. Brand-ul ofera valoare tuturor produselor sau serviciilor aflate sub umbrela sa. Chiar si produsele care nu se bucura de aceeasi promovare bine definita vor fi produse populare si favorizate doar fiindca adera la brand-ul care le imprumuta din valoarea si imaginea sa.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit