Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Beneficiile reale ale branding-ului

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Branding ofera unei afaceri o imagine distincta, o identitate mapata pe anumite niveluri bine definite de calitate, origine, preferinte ale consumatorilor, principii si valori. Nu toate afacerile sunt brand-uri, ci doar cele care inteleg ideea de branding si detin resursele necesare pentru a-si transforma afacerea intr-o sfera bine definita si memorabila in randul clientilor si potentialilor sai clienti. Iata cele mai mari beneficii ale branding-ului pentru afacerile care isi doresc profitabilitate un timp indelungat:

1.    Brand-ul este tinut minte de consumatori cu ajutorul unui set specific de caracteristici si valori care il definesc ca afacere. Clientii dvs nu au cum sa va uite numele odata ce ati devenit un brand si va vor memora ca un mix de calitati si valori care va caracterizeaza.

De aceea, brand-urile detin si dezavantaje. Sa ne gandim ca sub acelasi brand stau mai multe linii de productie, mai multe firme, mai multe servicii si produse total diferite. Faptul ca acelasi brand le reprezinta este un lucru periculos uneori. Reputatia si imaginea brandului se va revarsa asupra tuturor si esecul unuia dintre acestea influenteaza si mersul celorlalte pe piata pe care acestea se gasesc.

2.    Brand-ul creeaza loialitate si fidelitate in randul clientilor satisfacuti. Este greu sa ne indragostim de o afacere necunoscuta, care nu isi promoveaza imaginea si identitatea unica in randul clientilor sai. In schimb, un brand important se va bucura de loialitate din partea clientilor sai, de cumparaturi repetate si de marketing „din-gura-in-gura”, deci de cronici favorabile gratuite din partea clientilor multumiti.

3.    Brand-urile ofera o senzatie de familiaritate in randul tuturor clientilor sau potentialilor clienti. Potentialii clienti vor fi mai usor determinati sa achizitioneze un produs cu care sunt familiarizati, pe care il regasesc des in calea lor in cadrul locatiilor in care isi fac cumparaturile, pe panouri publicitare si in cadrul altor medii.

4.    Brand-ul ofera valoare tuturor produselor sau serviciilor aflate sub umbrela sa. Chiar si produsele care nu se bucura de aceeasi promovare bine definita vor fi produse populare si favorizate doar fiindca adera la brand-ul care le imprumuta din valoarea si imaginea sa.




Tags: brandbrandingbrand afaceriafaceribeneficii branding

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]