Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Branding de top pentru afaceri mici in 3 intrebari inteligente

de
2640 0 10 Oct. 2011
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Prima intrebare pe care multi potentiali antreprenori si-o vor pune va fi: „Exista branding pentru afaceri mici?”. Exista si este mai mult decat vital pentru afacerile mici si profitabile sa investeasca in branding, in strategiile de popularizare a unei afaceri in randul audientei sale.

Branding-ul presupune costuri care nu sunt intotdeauna uriase. Cu toate acestea, investitiile in implementarea unei strategii de branding pentru mici afaceri nu trebuie ignorate.

Chiar daca ne costa, branding-ul pentru mici afaceri vine cu un set aparte de avantaje adaugate pentru un mers mai lin in mediul business, pentru proiectarea unei inertii benefice pe baza careia se vor lua numeroase decizii de achizitionare din partea audientei potrivite.

Iata si 3 intrebari cheie pe care sa vi le auto-adresati in momentul in care cochetati cu ideea de branding pentru micile dvs afaceri:

1.    Merita afacerile mele sa se transforme in brand? Cu alte cuvinte, trebuie sa va intrebati cat de profitabile sunt micile dvs afaceri, cat potential de dezvoltare detin, cat de memorabile sunt serviciile si produsele pe care le detineti in portofoliu. Trebuie sa stabiliti care este audienta de care beneficiati si ce niveluri doriti sa acaparati in viitor alaturi de un brand pentru afacerile dvs.

2.    Ce mesaj voi comunica audientei micii mele afaceri si cum vrem sa fim perceputi de consumatori? Mesajul transmis si perceptia clientilor noastri sunt de baza in branding. Fiecare mare companie detine un mesaj clar care insumeaza totalitatea valorilor si principiilor in functie de care ele se ghideaza in mediul business.

In functie de acest mesaj trebuie sa va stilizati si grafica, si logo-ul, si campaniile de marketing si de advertising pentru o sincronizare optima intre promisiune si rezultatele oferite.

3.    Ce buget avem la dispozitie pentru a ne transforma micile afaceri in branduri de top? Bugetul este marea problema pentru multi detinatori de afaceri mici. De unde luam banii? Cati bani luam? Ne vor ajunge? Cat vor suferi afacerile noastre de pe urma acestor influxuri de capital necesare transformarii lor in branduri? Stabiliti clar care sunt asteptarile dvs si care este nivelul bugetului disponibil pentru „brandizarea” afacerilor pe care le detineti.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii







Tags: brandafaceriafaceri miciafaceri mici brandingbrandingbranding afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Branding de top pentru afaceri mici in 3 intrebari inteligente
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

Top 50 cele mai valoroase branduri romanesti in 2017

de Alina Constantinescu
04 Sep 2017
In fiecare an, firma de evaluare si strategie Brand Finance evalueaza mii de branduri globale si nationale. Cele mai valoroase branduri romanesti in...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton