Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Branding de top pentru afaceri mici in 3 intrebari inteligente

de
2621 0 10 Oct. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Prima intrebare pe care multi potentiali antreprenori si-o vor pune va fi: „Exista branding pentru afaceri mici?”. Exista si este mai mult decat vital pentru afacerile mici si profitabile sa investeasca in branding, in strategiile de popularizare a unei afaceri in randul audientei sale.

Branding-ul presupune costuri care nu sunt intotdeauna uriase. Cu toate acestea, investitiile in implementarea unei strategii de branding pentru mici afaceri nu trebuie ignorate.

Chiar daca ne costa, branding-ul pentru mici afaceri vine cu un set aparte de avantaje adaugate pentru un mers mai lin in mediul business, pentru proiectarea unei inertii benefice pe baza careia se vor lua numeroase decizii de achizitionare din partea audientei potrivite.

Iata si 3 intrebari cheie pe care sa vi le auto-adresati in momentul in care cochetati cu ideea de branding pentru micile dvs afaceri:

1.    Merita afacerile mele sa se transforme in brand? Cu alte cuvinte, trebuie sa va intrebati cat de profitabile sunt micile dvs afaceri, cat potential de dezvoltare detin, cat de memorabile sunt serviciile si produsele pe care le detineti in portofoliu. Trebuie sa stabiliti care este audienta de care beneficiati si ce niveluri doriti sa acaparati in viitor alaturi de un brand pentru afacerile dvs.

2.    Ce mesaj voi comunica audientei micii mele afaceri si cum vrem sa fim perceputi de consumatori? Mesajul transmis si perceptia clientilor noastri sunt de baza in branding. Fiecare mare companie detine un mesaj clar care insumeaza totalitatea valorilor si principiilor in functie de care ele se ghideaza in mediul business.

In functie de acest mesaj trebuie sa va stilizati si grafica, si logo-ul, si campaniile de marketing si de advertising pentru o sincronizare optima intre promisiune si rezultatele oferite.

3.    Ce buget avem la dispozitie pentru a ne transforma micile afaceri in branduri de top? Bugetul este marea problema pentru multi detinatori de afaceri mici. De unde luam banii? Cati bani luam? Ne vor ajunge? Cat vor suferi afacerile noastre de pe urma acestor influxuri de capital necesare transformarii lor in branduri? Stabiliti clar care sunt asteptarile dvs si care este nivelul bugetului disponibil pentru „brandizarea” afacerilor pe care le detineti.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii







Tags: brandafaceriafaceri miciafaceri mici brandingbrandingbranding afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Branding de top pentru afaceri mici in 3 intrebari inteligente
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: zel yatırımcılar Grup zel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton