Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Campanii de succes de marketing prin e-mail

de
2253 0 02 Iul. 2011
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

E-mail marketing-ul se bucura de succes, chiar daca a aparut o preferinta mare pentru marketing-ul social, prin retelele binecunoscute de Facebook, Twitter samd. O ratie importanta de utilizatori si potentiali clienti este castigata prin implementarea de campanii strategice si se obtine o marire considerabila a vizibilitatii unei afaceri.

In primul rand, avantajul major al acestui tip de marketing este existenta costurilor mici, infime fata de alte tipuri de marketing clasic. In principiu, trimiterea unui e-mail in masa nu costa nimic, si se pune accentul pe redactarea unui mesaj cat mai atractiv si puternic informativ.

Mai mult, eficienta acestui tip de campanie de marketing se poate masura cu ajutorul uneltelor care stau la dispozitia administratorilor de website care pot vizualiza intrarile pe site care vin prin acest canal.

Primul principiu care trebuie sa stea la baza unei campanii de succes de e-mail marketing este trimiterea de mesaje catre acei utilizatori care si-au dat acordul de a fi informati de compania dvs in legatura cu oferte, promotii, concursuri sau simple mesaje informationale sau de advertising.

Exista numeroase metode prin care puteti sa castigati astfel de adrese de e-mail. In primul rand, puteti sa le obtineti odata cu inregistrarea pe website, sau ca cerinta cand utilizatorii doresc sa se inscrie intr-un concurs sau sa beneficieze de o promotie. De fiecare data cand castigati o noua adresa de e-mail, aveti un potential client in plus.

Daca oferiti produse sau servicii de calitate, veti beneficia de reclama pozitiva facuta de acest client si in randul prietenilor sau rudelor, si, astfel, alte cifre intra in joc.

Al doilea principiu nu este intotdeauna clar pentru toti marketerii. Este vital sa trimiteti continut informativ atractiv si realist, care sa prezinta interes pentru clienti si sa ii aduca intr-un fel inapoi pe website-ul dvs. E-mail-urile pot contine anunturi de scadere sau de crestere a preturilor, modificari ale serviciilor de livrare, anunturi de oferte si promotii samd. Oricare ar fi scopul mesajelor, acestea trebuie sa convearga catre website-ul sau blog-ul companiei.

Un al treilea principiu este oportunitatea care trebuie data utilizatorilor inscrisi de a se dezabona de la mesajele companiei dvs. Nu ingreunati procesul si incercati sa ii retrimiteti, sa ii redirectionati catre o pagina care sa includa un chestionar special de dezabonare. Aflati motivele principale pentru care utilizatorii doresc sa renunte la mesajele dvs si efectuati schimbari acolo unde este cazul.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii







Tags: e-mail marketingafacericampanie de e-mail marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Campanii de succes de marketing prin e-mail
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investesc 10000 euro. Este cineva interesat?

Intrebare: Investesc 10000 euro intr-o afacere profitabila. Daca este cineva interesat rog detalii complete pe valilig@yahoo.co.uk.

Raspuns: Buna seara, am vazut pe site ca va doriti sa investiti bani intr-o afacere profitabila...eu am un...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton