Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Campanii de succes de marketing prin e-mail

de Maria Nicutar 02 Iul. 2011 3494
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

E-mail marketing-ul se bucura de succes, chiar daca a aparut o preferinta mare pentru marketing-ul social, prin retelele binecunoscute de Facebook, Twitter samd. O ratie importanta de utilizatori si potentiali clienti este castigata prin implementarea de campanii strategice si se obtine o marire considerabila a vizibilitatii unei afaceri.

In primul rand, avantajul major al acestui tip de marketing este existenta costurilor mici, infime fata de alte tipuri de marketing clasic. In principiu, trimiterea unui e-mail in masa nu costa nimic, si se pune accentul pe redactarea unui mesaj cat mai atractiv si puternic informativ.

Mai mult, eficienta acestui tip de campanie de marketing se poate masura cu ajutorul uneltelor care stau la dispozitia administratorilor de website care pot vizualiza intrarile pe site care vin prin acest canal.

Primul principiu care trebuie sa stea la baza unei campanii de succes de e-mail marketing este trimiterea de mesaje catre acei utilizatori care si-au dat acordul de a fi informati de compania dvs in legatura cu oferte, promotii, concursuri sau simple mesaje informationale sau de advertising.

Exista numeroase metode prin care puteti sa castigati astfel de adrese de e-mail. In primul rand, puteti sa le obtineti odata cu inregistrarea pe website, sau ca cerinta cand utilizatorii doresc sa se inscrie intr-un concurs sau sa beneficieze de o promotie. De fiecare data cand castigati o noua adresa de e-mail, aveti un potential client in plus.

Daca oferiti produse sau servicii de calitate, veti beneficia de reclama pozitiva facuta de acest client si in randul prietenilor sau rudelor, si, astfel, alte cifre intra in joc.

Al doilea principiu nu este intotdeauna clar pentru toti marketerii. Este vital sa trimiteti continut informativ atractiv si realist, care sa prezinta interes pentru clienti si sa ii aduca intr-un fel inapoi pe website-ul dvs. E-mail-urile pot contine anunturi de scadere sau de crestere a preturilor, modificari ale serviciilor de livrare, anunturi de oferte si promotii samd. Oricare ar fi scopul mesajelor, acestea trebuie sa convearga catre website-ul sau blog-ul companiei.

Un al treilea principiu este oportunitatea care trebuie data utilizatorilor inscrisi de a se dezabona de la mesajele companiei dvs. Nu ingreunati procesul si incercati sa ii retrimiteti, sa ii redirectionati catre o pagina care sa includa un chestionar special de dezabonare. Aflati motivele principale pentru care utilizatorii doresc sa renunte la mesajele dvs si efectuati schimbari acolo unde este cazul.




Tags: e-mail marketingafacericampanie de e-mail marketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
02 Nov 2022
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]