Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Campanii de succes de marketing prin e-mail

de
2194 0 02 Iul. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

E-mail marketing-ul se bucura de succes, chiar daca a aparut o preferinta mare pentru marketing-ul social, prin retelele binecunoscute de Facebook, Twitter samd. O ratie importanta de utilizatori si potentiali clienti este castigata prin implementarea de campanii strategice si se obtine o marire considerabila a vizibilitatii unei afaceri.

In primul rand, avantajul major al acestui tip de marketing este existenta costurilor mici, infime fata de alte tipuri de marketing clasic. In principiu, trimiterea unui e-mail in masa nu costa nimic, si se pune accentul pe redactarea unui mesaj cat mai atractiv si puternic informativ.

Mai mult, eficienta acestui tip de campanie de marketing se poate masura cu ajutorul uneltelor care stau la dispozitia administratorilor de website care pot vizualiza intrarile pe site care vin prin acest canal.

Primul principiu care trebuie sa stea la baza unei campanii de succes de e-mail marketing este trimiterea de mesaje catre acei utilizatori care si-au dat acordul de a fi informati de compania dvs in legatura cu oferte, promotii, concursuri sau simple mesaje informationale sau de advertising.

Exista numeroase metode prin care puteti sa castigati astfel de adrese de e-mail. In primul rand, puteti sa le obtineti odata cu inregistrarea pe website, sau ca cerinta cand utilizatorii doresc sa se inscrie intr-un concurs sau sa beneficieze de o promotie. De fiecare data cand castigati o noua adresa de e-mail, aveti un potential client in plus.

Daca oferiti produse sau servicii de calitate, veti beneficia de reclama pozitiva facuta de acest client si in randul prietenilor sau rudelor, si, astfel, alte cifre intra in joc.

Al doilea principiu nu este intotdeauna clar pentru toti marketerii. Este vital sa trimiteti continut informativ atractiv si realist, care sa prezinta interes pentru clienti si sa ii aduca intr-un fel inapoi pe website-ul dvs. E-mail-urile pot contine anunturi de scadere sau de crestere a preturilor, modificari ale serviciilor de livrare, anunturi de oferte si promotii samd. Oricare ar fi scopul mesajelor, acestea trebuie sa convearga catre website-ul sau blog-ul companiei.

Un al treilea principiu este oportunitatea care trebuie data utilizatorilor inscrisi de a se dezabona de la mesajele companiei dvs. Nu ingreunati procesul si incercati sa ii retrimiteti, sa ii redirectionati catre o pagina care sa includa un chestionar special de dezabonare. Aflati motivele principale pentru care utilizatorii doresc sa renunte la mesajele dvs si efectuati schimbari acolo unde este cazul.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii







Tags: e-mail marketingafacericampanie de e-mail marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Campanii de succes de marketing prin e-mail
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton