Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Campanii de succes de marketing prin e-mail
E-mail marketing-ul se bucura de succes, chiar daca a aparut o preferinta mare pentru marketing-ul social, prin retelele binecunoscute de Facebook, Twitter samd. O ratie importanta de utilizatori si potentiali clienti este castigata prin implementarea de campanii strategice si se obtine o marire considerabila a vizibilitatii unei afaceri.
In primul rand, avantajul major al acestui tip de marketing este existenta costurilor mici, infime fata de alte tipuri de marketing clasic. In principiu, trimiterea unui e-mail in masa nu costa nimic, si se pune accentul pe redactarea unui mesaj cat mai atractiv si puternic informativ.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cresterea prepelitelor japoneze
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Mai mult, eficienta acestui tip de campanie de marketing se poate masura cu ajutorul uneltelor care stau la dispozitia administratorilor de website care pot vizualiza intrarile pe site care vin prin acest canal.
Primul principiu care trebuie sa stea la baza unei campanii de succes de e-mail marketing este trimiterea de mesaje catre acei utilizatori care si-au dat acordul de a fi informati de compania dvs in legatura cu oferte, promotii, concursuri sau simple mesaje informationale sau de advertising.
Exista numeroase metode prin care puteti sa castigati astfel de adrese de e-mail. In primul rand, puteti sa le obtineti odata cu inregistrarea pe website, sau ca cerinta cand utilizatorii doresc sa se inscrie intr-un concurs sau sa beneficieze de o promotie. De fiecare data cand castigati o noua adresa de e-mail, aveti un potential client in plus.
Daca oferiti produse sau servicii de calitate, veti beneficia de reclama pozitiva facuta de acest client si in randul prietenilor sau rudelor, si, astfel, alte cifre intra in joc.
Al doilea principiu nu este intotdeauna clar pentru toti marketerii. Este vital sa trimiteti continut informativ atractiv si realist, care sa prezinta interes pentru clienti si sa ii aduca intr-un fel inapoi pe website-ul dvs. E-mail-urile pot contine anunturi de scadere sau de crestere a preturilor, modificari ale serviciilor de livrare, anunturi de oferte si promotii samd. Oricare ar fi scopul mesajelor, acestea trebuie sa convearga catre website-ul sau blog-ul companiei.
Un al treilea principiu este oportunitatea care trebuie data utilizatorilor inscrisi de a se dezabona de la mesajele companiei dvs. Nu ingreunati procesul si incercati sa ii retrimiteti, sa ii redirectionati catre o pagina care sa includa un chestionar special de dezabonare. Aflati motivele principale pentru care utilizatorii doresc sa renunte la mesajele dvs si efectuati schimbari acolo unde este cazul.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit