Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce cred clientii, cu adevarat, despre afacerea dvs?

de
1608 1 20 Iul. 2011
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Multi oameni de afaceri nu stiu exact ce cred clientii despre produsele pe care le ofera, despre serviciile lor sau despre afacerea pe care o detin ca tot unitar. Multi clienti nu isi exprima parerea fara sa fie intrebati si multi nu sunt sinceri total atunci cand ofera raspunsuri.

De aceea, proprietarii de afaceri trebuie sa gaseasca metode mai eficiente prin care sa afle ce se afla in mintea cumparatorilor atunci cand cumpara sau cand evita produsele puse la dispozitie. Desi poate parea ciudat sau amuzant, cea mai buna metoda este sa mergeti putin in tabara competitiei. Sa spunem ca detineti un supermarket si aveti competitori care o duc foarte bine fata de situatia cu care va confruntati dvs si vreti sa stiti ce se intampla de fapt.

Mergeti „in recunoastere” si faceti-va cumparaturile la supermarketurile lor mai mult timp, in zile diferite, la ore diferite. Observati cum se organizeaza activitatea, cum sunt puse produsele pe rafturi, este magazinul mai putin aglomerat, este personalul de la casierie mai rapid, sunt membrii staff-ului mai saritori, cat de curat este, ce vand, ce nu vand, ce preturi au?

Lista ramane deschisa, va dati seama, si puteti include orice element vi se pare esential si important de notat. Faptul ca va duceti in tabara inamicului va va da perspectiva de care au parte clientii pe care ii pierdeti in fiecare ora. Veti sti ce faceti cum trebuie si unde trebuie sa mai modificati elemente pentru a va ajusta afacerea conform nevoilor si dorintelor consumatorilor vizati.

O alta metoda neconventionala este sa coborati in transee. Lasati-va costumul acasa si veniti ca un client normal. Observati clientii, gesturile lor, ezitarile, nemultumirile, punctele de interes ale magazinului si orice altceva considerati important. Daca aveti oportunitatea si considerati ca nu este prea mult pentru dvs, intrati in discutie cu clientii dvs si cereti-le parerea, ajutati-i, incurajati-i sa va ofere sugestii si recomandari. Intotdeauna, clientii se fidelizeaza foarte puternic atunci cand sunt tratati ca persoane importante, valoroase si vor duce vorba mai departe.

Pentru dvs, ca detinator al afacerii, feedback-ul este, de netagaduit, vital pentru profitul de care va veti bucura. Includeti concursuri si promotii, oferte si gratuitati in schimbul completarii de chestionare care sa va ajute sa va dati seama si mai bine ce gandesc clientii despre afacerea dvs.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii







Tags: clientiafacerefeedbackcompetitie

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce cred clientii, cu adevarat, despre afacerea dvs?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

4 motive pentru care afacerea ta poate da gres

de Alina Constantinescu
28 Oct 2016
Multe dintre afacerile cu potential esueaza in cursul primului an de lansare. Nu toti antreprenorii castiga in lumea afacerilor. Unele au mai multe...

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes

de Teo Manole
11 Mai 2016
In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect. Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce...

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Iti lansezi afacerea? Cum dai sfoara-n tara?

de Silviu-marian Banila
15 Apr 2016
Poate cel mai important lucru, pe langa pricepere si furnizori buni de materie prima, este sa te promovezi, pentru a avea clienti. Si, pentru asta,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
olaru viorel 2011-07-21 11:57:26
Sunt interesat sa plantez un hectar de trandafir de dulceata.
Ce posibilitati sunt pentru a vinde petalele de trandafir sau dulceata sau sirop.Daca mai sunt astfel de culturi in tara?

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton