Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce cred clientii, cu adevarat, despre afacerea dvs?
Multi oameni de afaceri nu stiu exact ce cred clientii despre produsele pe care le ofera, despre serviciile lor sau despre afacerea pe care o detin ca tot unitar. Multi clienti nu isi exprima parerea fara sa fie intrebati si multi nu sunt sinceri total atunci cand ofera raspunsuri.
De aceea, proprietarii de afaceri trebuie sa gaseasca metode mai eficiente prin care sa afle ce se afla in mintea cumparatorilor atunci cand cumpara sau cand evita produsele puse la dispozitie. Desi poate parea ciudat sau amuzant, cea mai buna metoda este sa mergeti putin in tabara competitiei. Sa spunem ca detineti un supermarket si aveti competitori care o duc foarte bine fata de situatia cu care va confruntati dvs si vreti sa stiti ce se intampla de fapt.
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Ghid practic Realizarea de sapun natural

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Mergeti „in recunoastere” si faceti-va cumparaturile la supermarketurile lor mai mult timp, in zile diferite, la ore diferite. Observati cum se organizeaza activitatea, cum sunt puse produsele pe rafturi, este magazinul mai putin aglomerat, este personalul de la casierie mai rapid, sunt membrii staff-ului mai saritori, cat de curat este, ce vand, ce nu vand, ce preturi au?
Lista ramane deschisa, va dati seama, si puteti include orice element vi se pare esential si important de notat. Faptul ca va duceti in tabara inamicului va va da perspectiva de care au parte clientii pe care ii pierdeti in fiecare ora. Veti sti ce faceti cum trebuie si unde trebuie sa mai modificati elemente pentru a va ajusta afacerea conform nevoilor si dorintelor consumatorilor vizati.
O alta metoda neconventionala este sa coborati in transee. Lasati-va costumul acasa si veniti ca un client normal. Observati clientii, gesturile lor, ezitarile, nemultumirile, punctele de interes ale magazinului si orice altceva considerati important. Daca aveti oportunitatea si considerati ca nu este prea mult pentru dvs, intrati in discutie cu clientii dvs si cereti-le parerea, ajutati-i, incurajati-i sa va ofere sugestii si recomandari. Intotdeauna, clientii se fidelizeaza foarte puternic atunci cand sunt tratati ca persoane importante, valoroase si vor duce vorba mai departe.
Pentru dvs, ca detinator al afacerii, feedback-ul este, de netagaduit, vital pentru profitul de care va veti bucura. Includeti concursuri si promotii, oferte si gratuitati in schimbul completarii de chestionare care sa va ajute sa va dati seama si mai bine ce gandesc clientii despre afacerea dvs.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Cresterea prepelitelor japoneze
Comanda acum ghidul afacerii tale cu prepelite japoneze CD-ul Cresterea prepelitelor japoneze Evita acum riscurile inerente inceputului unei afaceri

[GHID PRACTIC] Cultura castravetelui anti-diabet
Castravetele amar cea mai profitabila cultura agricola din Romania la momentul actual

[GHID PRACTIC] Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit