Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce cred clientii, cu adevarat, despre afacerea dvs?
Multi oameni de afaceri nu stiu exact ce cred clientii despre produsele pe care le ofera, despre serviciile lor sau despre afacerea pe care o detin ca tot unitar. Multi clienti nu isi exprima parerea fara sa fie intrebati si multi nu sunt sinceri total atunci cand ofera raspunsuri.
De aceea, proprietarii de afaceri trebuie sa gaseasca metode mai eficiente prin care sa afle ce se afla in mintea cumparatorilor atunci cand cumpara sau cand evita produsele puse la dispozitie. Desi poate parea ciudat sau amuzant, cea mai buna metoda este sa mergeti putin in tabara competitiei. Sa spunem ca detineti un supermarket si aveti competitori care o duc foarte bine fata de situatia cu care va confruntati dvs si vreti sa stiti ce se intampla de fapt.Mergeti „in recunoastere” si faceti-va cumparaturile la supermarketurile lor mai mult timp, in zile diferite, la ore diferite. Observati cum se organizeaza activitatea, cum sunt puse produsele pe rafturi, este magazinul mai putin aglomerat, este personalul de la casierie mai rapid, sunt membrii staff-ului mai saritori, cat de curat este, ce vand, ce nu vand, ce preturi au?
Lista ramane deschisa, va dati seama, si puteti include orice element vi se pare esential si important de notat. Faptul ca va duceti in tabara inamicului va va da perspectiva de care au parte clientii pe care ii pierdeti in fiecare ora. Veti sti ce faceti cum trebuie si unde trebuie sa mai modificati elemente pentru a va ajusta afacerea conform nevoilor si dorintelor consumatorilor vizati.
O alta metoda neconventionala este sa coborati in transee. Lasati-va costumul acasa si veniti ca un client normal. Observati clientii, gesturile lor, ezitarile, nemultumirile, punctele de interes ale magazinului si orice altceva considerati important. Daca aveti oportunitatea si considerati ca nu este prea mult pentru dvs, intrati in discutie cu clientii dvs si cereti-le parerea, ajutati-i, incurajati-i sa va ofere sugestii si recomandari. Intotdeauna, clientii se fidelizeaza foarte puternic atunci cand sunt tratati ca persoane importante, valoroase si vor duce vorba mai departe.
Pentru dvs, ca detinator al afacerii, feedback-ul este, de netagaduit, vital pentru profitul de care va veti bucura. Includeti concursuri si promotii, oferte si gratuitati in schimbul completarii de chestionare care sa va ajute sa va dati seama si mai bine ce gandesc clientii despre afacerea dvs.
Articole conexe
Ce nevoi au clientii mei?
de Idei de afaceriCaracteristicile esentiale ale berii artizanale. O afacere de succes
de Idei de afaceriIncepe o afacere cu flori in ghiveci. Cum sa te impui pe piata si sa obtii profit
de Idei de afaceriCum sa ai o afacere de succes: 5 carti de business care te pot ajuta in cariera
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit