Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum adaugam valoare unui produs in 5 variante spectaculos de simple?

de
2090 0 15 Aug. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Produsele nu sunt intotdeauna atat de valoroase pe cat ne asteptam sa fie. In acelasi timp, exista produse caracterizate de o valoare extrem de mare si totusi nu sunt percepute in acest fel din cauza modalitatii in care sunt prezentate si promovate. In mediul vanzarilor, prezentarea si punerea in valoare inseamna totul pentru un nivel satisfacator al profiturilor.

Iata cum putem sa adaugam valoare unui produs in 5 variante spectaculos de simple:
1.    Cooptati o vedeta, o celebritate respectata si vazuta cu ochi buni care sa va reprezinte produsul. Varianta aceasta este mai simpla decat pare, insa presupune costuri. Profiturile obtinute in urma acestei promovari va intrece orice asteptari.

2.    Oferiti o garantie mare la achizitionarea produsului. Poate fi vorba de posibilitatea de a returna produsul intr-o limita mai larga de timp pentru cazurile in care clientii nu sunt convinsi de calitatea produsului sau orice alta optiune considerati potrivita in functie de produsele sau serviciile pe care doriti sa le oferiti.

3.    Oferiti un free-trial pentru serviciile dvs. Clientii vor intelege ca serviciile dvs sunt de calitate si prezinta o valoare mare doar fiindca sunteti dispusi sa ii lasati sa incerce. Faptul ca incearca un serviciu sau un produs in schimbul nici unei sume de bani reprezinta o garantie si sentimentul ca nu va este teama cu acest produs pe piata, ba mai mult, il vedeti ca pe unul sigur si viabil in orice conditii.

4.    Investiti bani in ambalaj si in grafica. De fapt si de drept, nu se greseste in nici un fel cand se admite ca ambalajul face ca valoarea continutului sa creasca in mod indiscutabil. Cooptati specialisti si consultanti de imagine de produs, marketeri si advertiseri care sa se implice in proiectarea unui ambalaj care sa reflecte valoarea adevarata a produsului dvs.

5.    Strangeti cat mai multe marturii ale clientilor satisfacuti si includeti-le oriunde aveti ocazia si spatiul: pe website-ul afacerii dvs, pe bloguri, in cadrul brosurilor, in cadrul cataloagelor de prezentare samd.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii







Tags: produse de valoareprodusemarketingadvertising

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum adaugam valoare unui produs in 5 variante spectaculos de simple?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole
08 Apr 2016
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton