Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum adaugam valoare unui produs in 5 variante spectaculos de simple?
Produsele nu sunt intotdeauna atat de valoroase pe cat ne asteptam sa fie. In acelasi timp, exista produse caracterizate de o valoare extrem de mare si totusi nu sunt percepute in acest fel din cauza modalitatii in care sunt prezentate si promovate. In mediul vanzarilor, prezentarea si punerea in valoare inseamna totul pentru un nivel satisfacator al profiturilor.
Iata cum putem sa adaugam valoare unui produs in 5 variante spectaculos de simple:1. Cooptati o vedeta, o celebritate respectata si vazuta cu ochi buni care sa va reprezinte produsul. Varianta aceasta este mai simpla decat pare, insa presupune costuri. Profiturile obtinute in urma acestei promovari va intrece orice asteptari.
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic Realizarea de sapun natural
2. Oferiti o garantie mare la achizitionarea produsului. Poate fi vorba de posibilitatea de a returna produsul intr-o limita mai larga de timp pentru cazurile in care clientii nu sunt convinsi de calitatea produsului sau orice alta optiune considerati potrivita in functie de produsele sau serviciile pe care doriti sa le oferiti.
3. Oferiti un free-trial pentru serviciile dvs. Clientii vor intelege ca serviciile dvs sunt de calitate si prezinta o valoare mare doar fiindca sunteti dispusi sa ii lasati sa incerce. Faptul ca incearca un serviciu sau un produs in schimbul nici unei sume de bani reprezinta o garantie si sentimentul ca nu va este teama cu acest produs pe piata, ba mai mult, il vedeti ca pe unul sigur si viabil in orice conditii.
4. Investiti bani in ambalaj si in grafica. De fapt si de drept, nu se greseste in nici un fel cand se admite ca ambalajul face ca valoarea continutului sa creasca in mod indiscutabil. Cooptati specialisti si consultanti de imagine de produs, marketeri si advertiseri care sa se implice in proiectarea unui ambalaj care sa reflecte valoarea adevarata a produsului dvs.
5. Strangeti cat mai multe marturii ale clientilor satisfacuti si includeti-le oriunde aveti ocazia si spatiul: pe website-ul afacerii dvs, pe bloguri, in cadrul brosurilor, in cadrul cataloagelor de prezentare samd.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2025
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit