Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum adaugam valoare unui produs in 5 variante spectaculos de simple?

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Produsele nu sunt intotdeauna atat de valoroase pe cat ne asteptam sa fie. In acelasi timp, exista produse caracterizate de o valoare extrem de mare si totusi nu sunt percepute in acest fel din cauza modalitatii in care sunt prezentate si promovate. In mediul vanzarilor, prezentarea si punerea in valoare inseamna totul pentru un nivel satisfacator al profiturilor.

Iata cum putem sa adaugam valoare unui produs in 5 variante spectaculos de simple:
1.    Cooptati o vedeta, o celebritate respectata si vazuta cu ochi buni care sa va reprezinte produsul. Varianta aceasta este mai simpla decat pare, insa presupune costuri. Profiturile obtinute in urma acestei promovari va intrece orice asteptari.

2.    Oferiti o garantie mare la achizitionarea produsului. Poate fi vorba de posibilitatea de a returna produsul intr-o limita mai larga de timp pentru cazurile in care clientii nu sunt convinsi de calitatea produsului sau orice alta optiune considerati potrivita in functie de produsele sau serviciile pe care doriti sa le oferiti.

3.    Oferiti un free-trial pentru serviciile dvs. Clientii vor intelege ca serviciile dvs sunt de calitate si prezinta o valoare mare doar fiindca sunteti dispusi sa ii lasati sa incerce. Faptul ca incearca un serviciu sau un produs in schimbul nici unei sume de bani reprezinta o garantie si sentimentul ca nu va este teama cu acest produs pe piata, ba mai mult, il vedeti ca pe unul sigur si viabil in orice conditii.

4.    Investiti bani in ambalaj si in grafica. De fapt si de drept, nu se greseste in nici un fel cand se admite ca ambalajul face ca valoarea continutului sa creasca in mod indiscutabil. Cooptati specialisti si consultanti de imagine de produs, marketeri si advertiseri care sa se implice in proiectarea unui ambalaj care sa reflecte valoarea adevarata a produsului dvs.

5.    Strangeti cat mai multe marturii ale clientilor satisfacuti si includeti-le oriunde aveti ocazia si spatiul: pe website-ul afacerii dvs, pe bloguri, in cadrul brosurilor, in cadrul cataloagelor de prezentare samd.




Tags: produse de valoareprodusemarketingadvertising

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]