Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum castigam rapid increderea consumatorilor nostri?

de
1160 0 18 Mai. 2012
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Increderea reprezinta unul dintre cele mai importante elemente care contribuie la succesul unei afaceri. Si cand discutam despre afaceri de succes discutam in mod implicit de un numar important de clienti, persoane care isi iau deciziile de consum pe baza anumitor semnale care ii determina sa se afilieze unui brand sau altuia.

Dar cum anume reusim sa construim un imperiu al increderii, o afacere care sa proiecteze un sentiment puternic de incredere in randul consumatorilor deja existenti si in randul potentialilor consumatori?

Iata doar 4 strategii eficiente:

1. Vocea se materializeaza in actiuni concrete
. Ce spuneti trebuie sa si efectuati si este vital sa va tineti promisiunile. Ati declarat ca veti redirectiona zece procente din profitul unui an catre casele de orfani? Ati promis ca produsele dvs sunt 100% organice? Ati promis ca veti consolida un imperiu al customer-service-ului de calitate? Ati declarat ca depuneti toate eforturile pentru a va transforma afacerea intr-un brand "verde", cu preocupari de ordin ecologic? Toate acestea sunt promisiuni care, odata indeplinite, aduc un sentiment puternic de incredere in randul consumatorilor dvs deja existenti sau potentiali.

2. Transparenta in toate aspectele legate de afaceri. Afacerile de succes si care reusesc sa capteze increderea consumatorilor trebuie sa ofere transparenta de top in orice actiune intreprinsa, in orice colaborare cu terti, in orice initiativa care va produce un anumit impact in randul audientei-tinta.

3. Consecventa in actiuni. Un consumator care va prezice urmatorii pasi intr-o anumita pondere este un consumator care va avea mai multa incredere in brandul pe care il consolidati. In alta ordine de idei, consecventa reprezinta elementul care poate ajuta consumatorii sa va prezica mersul in mediul de afaceri, sa va prezica actiunile si directia in care va indreptati. Pastrati consecventa in toate actiunile dvs si anuntati orice modificare de preturi, de strategii, de directie de dezvoltare.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii





4. Orientare spre dialog, spre oferirea si primirea de feedback. Este esential sa dezvoltati o relatie cat mai deschisa cu toti consumatorii deja existenti si cu cei potentiali. Este important sa detineti o sectiune de Contact in cadrul website-ului dvs, un forum prin intermediul caruia clientii si potentialii clienti sa poata interactiona, un departament de call-center pentru preluarea apelurilor telefonice si a e-mail-urilor din partea persoanelor pe care mizati pentru profituri.


Tags: afaceriafaceri de succesincredere afaceriincredere clientiafaceri incredere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum castigam rapid increderea consumatorilor nostri?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua. Daca mai este valabil rog detalii pe valilig@yahoo.co.uk. O zi buna.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton