Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum castigam rapid increderea consumatorilor nostri?
Increderea reprezinta unul dintre cele mai importante elemente care contribuie la succesul unei afaceri. Si cand discutam despre afaceri de succes discutam in mod implicit de un numar important de clienti, persoane care isi iau deciziile de consum pe baza anumitor semnale care ii determina sa se afilieze unui brand sau altuia.
Dar cum anume reusim sa construim un imperiu al increderii, o afacere care sa proiecteze un sentiment puternic de incredere in randul consumatorilor deja existenti si in randul potentialilor consumatori?Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cultura de sofran
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Iata doar 4 strategii eficiente:
1. Vocea se materializeaza in actiuni concrete. Ce spuneti trebuie sa si efectuati si este vital sa va tineti promisiunile. Ati declarat ca veti redirectiona zece procente din profitul unui an catre casele de orfani? Ati promis ca produsele dvs sunt 100% organice? Ati promis ca veti consolida un imperiu al customer-service-ului de calitate? Ati declarat ca depuneti toate eforturile pentru a va transforma afacerea intr-un brand "verde", cu preocupari de ordin ecologic? Toate acestea sunt promisiuni care, odata indeplinite, aduc un sentiment puternic de incredere in randul consumatorilor dvs deja existenti sau potentiali.
2. Transparenta in toate aspectele legate de afaceri. Afacerile de succes si care reusesc sa capteze increderea consumatorilor trebuie sa ofere transparenta de top in orice actiune intreprinsa, in orice colaborare cu terti, in orice initiativa care va produce un anumit impact in randul audientei-tinta.
3. Consecventa in actiuni. Un consumator care va prezice urmatorii pasi intr-o anumita pondere este un consumator care va avea mai multa incredere in brandul pe care il consolidati. In alta ordine de idei, consecventa reprezinta elementul care poate ajuta consumatorii sa va prezica mersul in mediul de afaceri, sa va prezica actiunile si directia in care va indreptati. Pastrati consecventa in toate actiunile dvs si anuntati orice modificare de preturi, de strategii, de directie de dezvoltare.
4. Orientare spre dialog, spre oferirea si primirea de feedback. Este esential sa dezvoltati o relatie cat mai deschisa cu toti consumatorii deja existenti si cu cei potentiali. Este important sa detineti o sectiune de Contact in cadrul website-ului dvs, un forum prin intermediul caruia clientii si potentialii clienti sa poata interactiona, un departament de call-center pentru preluarea apelurilor telefonice si a e-mail-urilor din partea persoanelor pe care mizati pentru profituri.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit