Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum castigam rapid increderea consumatorilor nostri?

de Maria Nicutar 18 Mai. 2012 3506
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Increderea reprezinta unul dintre cele mai importante elemente care contribuie la succesul unei afaceri. Si cand discutam despre afaceri de succes discutam in mod implicit de un numar important de clienti, persoane care isi iau deciziile de consum pe baza anumitor semnale care ii determina sa se afilieze unui brand sau altuia.

Dar cum anume reusim sa construim un imperiu al increderii, o afacere care sa proiecteze un sentiment puternic de incredere in randul consumatorilor deja existenti si in randul potentialilor consumatori?

Iata doar 4 strategii eficiente:

1. Vocea se materializeaza in actiuni concrete
. Ce spuneti trebuie sa si efectuati si este vital sa va tineti promisiunile. Ati declarat ca veti redirectiona zece procente din profitul unui an catre casele de orfani? Ati promis ca produsele dvs sunt 100% organice? Ati promis ca veti consolida un imperiu al customer-service-ului de calitate? Ati declarat ca depuneti toate eforturile pentru a va transforma afacerea intr-un brand "verde", cu preocupari de ordin ecologic? Toate acestea sunt promisiuni care, odata indeplinite, aduc un sentiment puternic de incredere in randul consumatorilor dvs deja existenti sau potentiali.

2. Transparenta in toate aspectele legate de afaceri. Afacerile de succes si care reusesc sa capteze increderea consumatorilor trebuie sa ofere transparenta de top in orice actiune intreprinsa, in orice colaborare cu terti, in orice initiativa care va produce un anumit impact in randul audientei-tinta.

3. Consecventa in actiuni. Un consumator care va prezice urmatorii pasi intr-o anumita pondere este un consumator care va avea mai multa incredere in brandul pe care il consolidati. In alta ordine de idei, consecventa reprezinta elementul care poate ajuta consumatorii sa va prezica mersul in mediul de afaceri, sa va prezica actiunile si directia in care va indreptati. Pastrati consecventa in toate actiunile dvs si anuntati orice modificare de preturi, de strategii, de directie de dezvoltare.

4. Orientare spre dialog, spre oferirea si primirea de feedback. Este esential sa dezvoltati o relatie cat mai deschisa cu toti consumatorii deja existenti si cu cei potentiali. Este important sa detineti o sectiune de Contact in cadrul website-ului dvs, un forum prin intermediul caruia clientii si potentialii clienti sa poata interactiona, un departament de call-center pentru preluarea apelurilor telefonice si a e-mail-urilor din partea persoanelor pe care mizati pentru profituri.


Tags: afaceriafaceri de succesincredere afaceriincredere clientiafaceri incredere

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
01 Aug 2024
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]