Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum este gandit marketing-ul de nisa?

de
2182 0 23 Iun. 2011
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Marketing-ul de nisa se asociaza cu orice afacere care isi dedica activitatea, produsele sau serviciile catre o anumita audienta. Putine produse sunt destinate intregii populatii, iar restul au nevoie de o abordare specifica pentru categoria careia se adreseaza pentru a-si efectua vanzarile.

Avantajele niselor sunt multiple. Imaginati-va cat de usor este sa oferi un produs care sa se plieze pe nevoile si dorintele unui set de 100 de clienti si cat de dificil ar fi sa proiectezi unul care sa fie adresat unui numar de 1 miliard de clienti.

Este dificil sa oferi suport si educatie catre mase mari de consumatori. Trebuie sa intelegi modul in care acestia gandesc, factorii care ii motiveaza sa achizitioneze un produs in defavoarea altuia, momentele prielnice in care sunt dispusi sa cumpere si locurile in care sa va plasati ofertele pentru o vizibilitate optima. De aceea, este esential sa va proiectati produsele si serviciile conform asteptarilor unei anumite audiente.

Mai mult, pentru a le satisface nevoile si dorintele trebuie sa adoptati si sa implementati strategiile potrivite de marketing si de advertising. Un produs nu se va vinde singur. Are nevoie sa fie facut cunoscut si sa se duca numeroase campanii de promovare pentru a se favoriza o cerere pentru el.

Un mesaj de promovare in care un client sa se poata regasi este unul care va aduce rezultate optime si va mentine un climat benefic pentru vanzari. Imaginati-va un mesaj care sa fie destinat tuturor persoanelor din lume. Cum va suna? Care vor fi elementele specifice care sa rezoneze in mintea si in inima clientilor? Problema adevarata sta in dinamica specifica a clientilor. Fiecare consumator are nevoile si cerintele sale care trebuie tratate cu atentie si in mod concret.

Cu cat aveti mai putini clienti asupra carora sa va indreptati atentia cu atat va va fi mai usor sa efectuati vanzari si sa ii fidelizati. Desigur, o profitabilitate inalta pentru orice afacere inseamna si vanzari mari, frecvente si repetate, astfel incat este necesar sa va dezvoltati, insa totul trebuie sa se plieze pe directia de marketing si conform specificului audientei dvs.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii







Tags: maketing de nisastrategii marketingstrategii advertising

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum este gandit marketing-ul de nisa?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton