Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum este gandit marketing-ul de nisa?

de Maria Nicutar 23 Iun. 2011 3491
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketing-ul de nisa se asociaza cu orice afacere care isi dedica activitatea, produsele sau serviciile catre o anumita audienta. Putine produse sunt destinate intregii populatii, iar restul au nevoie de o abordare specifica pentru categoria careia se adreseaza pentru a-si efectua vanzarile.

Avantajele niselor sunt multiple. Imaginati-va cat de usor este sa oferi un produs care sa se plieze pe nevoile si dorintele unui set de 100 de clienti si cat de dificil ar fi sa proiectezi unul care sa fie adresat unui numar de 1 miliard de clienti.

Este dificil sa oferi suport si educatie catre mase mari de consumatori. Trebuie sa intelegi modul in care acestia gandesc, factorii care ii motiveaza sa achizitioneze un produs in defavoarea altuia, momentele prielnice in care sunt dispusi sa cumpere si locurile in care sa va plasati ofertele pentru o vizibilitate optima. De aceea, este esential sa va proiectati produsele si serviciile conform asteptarilor unei anumite audiente.

Mai mult, pentru a le satisface nevoile si dorintele trebuie sa adoptati si sa implementati strategiile potrivite de marketing si de advertising. Un produs nu se va vinde singur. Are nevoie sa fie facut cunoscut si sa se duca numeroase campanii de promovare pentru a se favoriza o cerere pentru el.

Un mesaj de promovare in care un client sa se poata regasi este unul care va aduce rezultate optime si va mentine un climat benefic pentru vanzari. Imaginati-va un mesaj care sa fie destinat tuturor persoanelor din lume. Cum va suna? Care vor fi elementele specifice care sa rezoneze in mintea si in inima clientilor? Problema adevarata sta in dinamica specifica a clientilor. Fiecare consumator are nevoile si cerintele sale care trebuie tratate cu atentie si in mod concret.

Cu cat aveti mai putini clienti asupra carora sa va indreptati atentia cu atat va va fi mai usor sa efectuati vanzari si sa ii fidelizati. Desigur, o profitabilitate inalta pentru orice afacere inseamna si vanzari mari, frecvente si repetate, astfel incat este necesar sa va dezvoltati, insa totul trebuie sa se plieze pe directia de marketing si conform specificului audientei dvs.




Tags: maketing de nisastrategii marketingstrategii advertising

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]