Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum gandim o campanie de e-mail marketing care sa dea rezultate?

de
1635 0 18 Aug. 2011
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Tehnicile de marketing prin e-mail sunt tehnici recunoscute pentru eficienta lor marita si pentru faptul ca nu presupun costuri mari pentru initiatorii afacerilor care beneficiaza de pe urma lor. Cu toate acestea, chiar daca tehnicile de marketing prin e-mail stau la dispozitia tuturor antreprenorilor si marketerilor, marketing-ul prin e-mail ramane un subiect prea putin aprofundat si cercetat pentru a se obtine rezultate avantajoase pentru afaceri profitabile.

Afacerile profitabile sunt cele care reusesc sa isi implementeze o strategie de marketing cu ajutorul celor mai eficiente tehnici si in acelasi timp afaceri care folosesc tehnici necostisitoare, tehnici care sa fie implementate cu bani putini si care sa intoarca rezultate favorabile rapid si pentru un timp indelungat.

Marketing-ul prin e-mail trebuie gandit in interiorul unor campanii mapate pe scopuri bine definite. Putem conditiona tehnici sa ne creasca favorabilitatea imaginii in randul clientilor si potentialilor clienti, tehnici care sa ne ajute sa castigam noi clienti, tehnici care sa ne creasca nivelul vanzarilor, tehnici care sa ne ajute sa lansam cu succes produse si servicii noi si lista ramane deschisa pentru o plaja imensa de scopuri si misiuni.

Iata cum trebuie sa gandim o campanie de marketing prin e-mail care sa intoarca rezultate satisfacatoare:

1.    O campanie de e-mail marketing trebuie sa detina un scop precis.
2.    O campanie de e-mail marketing trebuie sa fie adresata setului corect ales si bine definit de clienti si potentiali clienti. Cei care nu se incadreaza in aceste doua categorii sunt destinatari care pot apasa butonul de spam cu viteza uimitoare si cu efecte nefavorabile pentru afacerile noastre.

3.    O campanie de e-mail marketing trebuie sa aminteasca destinatarilor cand si unde au optat sa fie tinuti la curent cu informatii oferite de compania noastra. De asemenea, ei trebuie sa aiba acces la posibilitatea de a se dezabona de la e-mail-urile noastre in orice punct si fara sa treaca prin pasi multipli sau complicati.

4.    O campanie de e-mail marketing trebuie gandita alaturi de marketeri, advertiseri, web designeri sau graficieni. Toti acesti specialisti sunt cei mai avizati sa puna la punct un e-mail perfect optimizat pentru a elibera cele mai bune rezultate pentru afaceri profitabile.

5.    O campanie de e-mail marketing trebuie sa raspunda la nevoi aflate in randul destinatarilor si e-mail-urile trebuie sa detina valoare si continut atractiv si realist. Nu promiteti in titlurile e-mail-urile ce stiti ca nu se va adeveri si nu folositi titluri bombastice.

6.    O campanie de e-mail marketing trebui sa fie gandita pe marginea unui program regulat de trimitere a e-mail-urilor. Pastrati o frecventa bine gandita, o frecventa care trebuie mapata pe disponibilitatea destinatarilor de a-si deschide si citi mesajele si pe posibilitatea dvs de a le elibera in flux continuu. Un e-mail care apare de doua ori pe luna si apoi luna viitoare apare de 12 ori, pentru ca peste o luna sa apara o singura data nu este unul care sa creeze o rutina benefica pentru destinatari sau pentru afaceri profitabile.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii








Tags: e-mail marketingmarketing prin e-mailafaceriafaceri profitabile

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum gandim o campanie de e-mail marketing care sa dea rezultate?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton