Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum gandim o campanie de e-mail marketing care sa dea rezultate?
Tehnicile de marketing prin e-mail sunt tehnici recunoscute pentru eficienta lor marita si pentru faptul ca nu presupun costuri mari pentru initiatorii afacerilor care beneficiaza de pe urma lor. Cu toate acestea, chiar daca tehnicile de marketing prin e-mail stau la dispozitia tuturor antreprenorilor si marketerilor, marketing-ul prin e-mail ramane un subiect prea putin aprofundat si cercetat pentru a se obtine rezultate avantajoase pentru afaceri profitabile.
Afacerile profitabile sunt cele care reusesc sa isi implementeze o strategie de marketing cu ajutorul celor mai eficiente tehnici si in acelasi timp afaceri care folosesc tehnici necostisitoare, tehnici care sa fie implementate cu bani putini si care sa intoarca rezultate favorabile rapid si pentru un timp indelungat.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Propriul meu plan de afaceri
Cresterea prepelitelor japoneze
Marketing-ul prin e-mail trebuie gandit in interiorul unor campanii mapate pe scopuri bine definite. Putem conditiona tehnici sa ne creasca favorabilitatea imaginii in randul clientilor si potentialilor clienti, tehnici care sa ne ajute sa castigam noi clienti, tehnici care sa ne creasca nivelul vanzarilor, tehnici care sa ne ajute sa lansam cu succes produse si servicii noi si lista ramane deschisa pentru o plaja imensa de scopuri si misiuni.
Iata cum trebuie sa gandim o campanie de marketing prin e-mail care sa intoarca rezultate satisfacatoare:
1. O campanie de e-mail marketing trebuie sa detina un scop precis.
2. O campanie de e-mail marketing trebuie sa fie adresata setului corect ales si bine definit de clienti si potentiali clienti. Cei care nu se incadreaza in aceste doua categorii sunt destinatari care pot apasa butonul de spam cu viteza uimitoare si cu efecte nefavorabile pentru afacerile noastre.
3. O campanie de e-mail marketing trebuie sa aminteasca destinatarilor cand si unde au optat sa fie tinuti la curent cu informatii oferite de compania noastra. De asemenea, ei trebuie sa aiba acces la posibilitatea de a se dezabona de la e-mail-urile noastre in orice punct si fara sa treaca prin pasi multipli sau complicati.
4. O campanie de e-mail marketing trebuie gandita alaturi de marketeri, advertiseri, web designeri sau graficieni. Toti acesti specialisti sunt cei mai avizati sa puna la punct un e-mail perfect optimizat pentru a elibera cele mai bune rezultate pentru afaceri profitabile.
5. O campanie de e-mail marketing trebuie sa raspunda la nevoi aflate in randul destinatarilor si e-mail-urile trebuie sa detina valoare si continut atractiv si realist. Nu promiteti in titlurile e-mail-urile ce stiti ca nu se va adeveri si nu folositi titluri bombastice.
6. O campanie de e-mail marketing trebui sa fie gandita pe marginea unui program regulat de trimitere a e-mail-urilor. Pastrati o frecventa bine gandita, o frecventa care trebuie mapata pe disponibilitatea destinatarilor de a-si deschide si citi mesajele si pe posibilitatea dvs de a le elibera in flux continuu. Un e-mail care apare de doua ori pe luna si apoi luna viitoare apare de 12 ori, pentru ca peste o luna sa apara o singura data nu este unul care sa creeze o rutina benefica pentru destinatari sau pentru afaceri profitabile.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit