Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum gandim o campanie de e-mail marketing care sa dea rezultate?

de Maria Nicutar 18 Aug. 2011 2672
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Tehnicile de marketing prin e-mail sunt tehnici recunoscute pentru eficienta lor marita si pentru faptul ca nu presupun costuri mari pentru initiatorii afacerilor care beneficiaza de pe urma lor. Cu toate acestea, chiar daca tehnicile de marketing prin e-mail stau la dispozitia tuturor antreprenorilor si marketerilor, marketing-ul prin e-mail ramane un subiect prea putin aprofundat si cercetat pentru a se obtine rezultate avantajoase pentru afaceri profitabile.

Afacerile profitabile sunt cele care reusesc sa isi implementeze o strategie de marketing cu ajutorul celor mai eficiente tehnici si in acelasi timp afaceri care folosesc tehnici necostisitoare, tehnici care sa fie implementate cu bani putini si care sa intoarca rezultate favorabile rapid si pentru un timp indelungat.

Marketing-ul prin e-mail trebuie gandit in interiorul unor campanii mapate pe scopuri bine definite. Putem conditiona tehnici sa ne creasca favorabilitatea imaginii in randul clientilor si potentialilor clienti, tehnici care sa ne ajute sa castigam noi clienti, tehnici care sa ne creasca nivelul vanzarilor, tehnici care sa ne ajute sa lansam cu succes produse si servicii noi si lista ramane deschisa pentru o plaja imensa de scopuri si misiuni.

Iata cum trebuie sa gandim o campanie de marketing prin e-mail care sa intoarca rezultate satisfacatoare:

1.    O campanie de e-mail marketing trebuie sa detina un scop precis.
2.    O campanie de e-mail marketing trebuie sa fie adresata setului corect ales si bine definit de clienti si potentiali clienti. Cei care nu se incadreaza in aceste doua categorii sunt destinatari care pot apasa butonul de spam cu viteza uimitoare si cu efecte nefavorabile pentru afacerile noastre.

3.    O campanie de e-mail marketing trebuie sa aminteasca destinatarilor cand si unde au optat sa fie tinuti la curent cu informatii oferite de compania noastra. De asemenea, ei trebuie sa aiba acces la posibilitatea de a se dezabona de la e-mail-urile noastre in orice punct si fara sa treaca prin pasi multipli sau complicati.

4.    O campanie de e-mail marketing trebuie gandita alaturi de marketeri, advertiseri, web designeri sau graficieni. Toti acesti specialisti sunt cei mai avizati sa puna la punct un e-mail perfect optimizat pentru a elibera cele mai bune rezultate pentru afaceri profitabile.

5.    O campanie de e-mail marketing trebuie sa raspunda la nevoi aflate in randul destinatarilor si e-mail-urile trebuie sa detina valoare si continut atractiv si realist. Nu promiteti in titlurile e-mail-urile ce stiti ca nu se va adeveri si nu folositi titluri bombastice.

6.    O campanie de e-mail marketing trebui sa fie gandita pe marginea unui program regulat de trimitere a e-mail-urilor. Pastrati o frecventa bine gandita, o frecventa care trebuie mapata pe disponibilitatea destinatarilor de a-si deschide si citi mesajele si pe posibilitatea dvs de a le elibera in flux continuu. Un e-mail care apare de doua ori pe luna si apoi luna viitoare apare de 12 ori, pentru ca peste o luna sa apara o singura data nu este unul care sa creeze o rutina benefica pentru destinatari sau pentru afaceri profitabile.




Tags: e-mail marketingmarketing prin e-mailafaceriafaceri profitabile

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
01 Aug 2024
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]