Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum identificam audienta potrivita pentru afacerile noastre simplu, rapid si ieftin!

de
1362 0 24 Feb. 2012
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

O mare greseala pe care multi antreprenori si marketeri o comit este cea de a nu identifica, in mod corect si cat mai fidel, audienta careia se adreseaza afacerile pe care le conduc sau pe care le reprezinta. Audienta trebuie identificata in mod clar, conturata in cele mai mici detalii pentru a ne potrivi strategiile de marketing si de advertising pe fundatii solide, reale, obiective si care sa ne aduca profituri consistente.

Iata cateva aspecte de luat in considerare, aspecte care ne ajuta sa ne identificam in mod corect audientele carora ne adresam in afacerile noastre:

1. Stabiliti ce beneficii aduc produsele sau serviciile dvs si ce audienta le necesita.

2. Stabiliti care sunt consumatorii dvs actuali, care sunt caracteristicile lor, care sunt preferintele si modul in care cumpara. Pe baza acestor date puteti sa conturati o audienta generala pe care va bazati in afaceri.

3. Stabiliti ce fel de consumatori doriti dvs, pentru afacerile pe care le conduceti sau pe care le reprezentati. Care este consumatorul ideal?

Iata si cateva intrebari la care trebuie sa oferiti raspunsuri, raspunsuri care va ajuta sa conturati in mod fidel audienta careia va adresati:

1. Ce varsta au consumatorii ideali?
2. Unde locuiesc? In mediul urban sau in cel rural?
3. Ce marci folosesc in acest moment si ce beneficii ati putea sa oferiti, in plus, pentru a-i atrage in tabara dvs?
4. Ce valori si interese detin consumatorii dvs ideali?
5. Ce nivel de venituri detin consumatorii dvs ideali?
6. Care este nivelul educatiei consumatorilor ideali?

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii





Acestea sunt doar cateva aspecte spre care sa va centrati atentia pentru a contura cat mai bine audienta careia va adresati. In masura in care detineti o imagine completa si cat mai detaliata asupra consumatorilor tinta, profiturile vor fi mai consistente sau mai putin solide.

Aveti nevoie de un sistem de cercetare si documentare care sa va ajute sa alcatuiti o baza de date referitoare la detaliile legate de audienta dvs tinta, baza de date pe care trebuie sa o luati in calcul atunci cand lansati un produs, cand imbunatatiti un produs sau servicii, cand scoateti din linia de productie servicii sau produse.

Care sunt instrumentele care ne ajuta sa identificam audienta corecta pentru afacerile noastre, simplu, rapid si ieftin?

Folositi-va de sondaje, de focus-grup-uri, de chestionare si concursuri care sa ceara informatii din randul participantilor. Folositi-va de blogging si de conturile de Google Analytics, de feedback-ul oferit de clientii existenti, de statistici si, mai presus de orice, de beneficiile retelelor de socializare. Acestea reprezinta unelte extrem de utile in a ne furniza toate datele necesare referitoare la consumatorii actuali si la consumatorii interesati/potentiali.


Tags: audienta tintaafaceriaudienta tinta afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum identificam audienta potrivita pentru afacerile noastre simplu, rapid si ieftin!
Rating:
Nota: 4.75 din 2 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton