Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum identificam audienta potrivita pentru afacerile noastre simplu, rapid si ieftin!
O mare greseala pe care multi antreprenori si marketeri o comit este cea de a nu identifica, in mod corect si cat mai fidel, audienta careia se adreseaza afacerile pe care le conduc sau pe care le reprezinta. Audienta trebuie identificata in mod clar, conturata in cele mai mici detalii pentru a ne potrivi strategiile de marketing si de advertising pe fundatii solide, reale, obiective si care sa ne aduca profituri consistente.
Iata cateva aspecte de luat in considerare, aspecte care ne ajuta sa ne identificam in mod corect audientele carora ne adresam in afacerile noastre:Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Propriul meu plan de afaceri
Cultura castravetelui anti-diabet
1. Stabiliti ce beneficii aduc produsele sau serviciile dvs si ce audienta le necesita.
2. Stabiliti care sunt consumatorii dvs actuali, care sunt caracteristicile lor, care sunt preferintele si modul in care cumpara. Pe baza acestor date puteti sa conturati o audienta generala pe care va bazati in afaceri.
3. Stabiliti ce fel de consumatori doriti dvs, pentru afacerile pe care le conduceti sau pe care le reprezentati. Care este consumatorul ideal?
Iata si cateva intrebari la care trebuie sa oferiti raspunsuri, raspunsuri care va ajuta sa conturati in mod fidel audienta careia va adresati:
1. Ce varsta au consumatorii ideali?
2. Unde locuiesc? In mediul urban sau in cel rural?
3. Ce marci folosesc in acest moment si ce beneficii ati putea sa oferiti, in plus, pentru a-i atrage in tabara dvs?
4. Ce valori si interese detin consumatorii dvs ideali?
5. Ce nivel de venituri detin consumatorii dvs ideali?
6. Care este nivelul educatiei consumatorilor ideali?
Acestea sunt doar cateva aspecte spre care sa va centrati atentia pentru a contura cat mai bine audienta careia va adresati. In masura in care detineti o imagine completa si cat mai detaliata asupra consumatorilor tinta, profiturile vor fi mai consistente sau mai putin solide.
Aveti nevoie de un sistem de cercetare si documentare care sa va ajute sa alcatuiti o baza de date referitoare la detaliile legate de audienta dvs tinta, baza de date pe care trebuie sa o luati in calcul atunci cand lansati un produs, cand imbunatatiti un produs sau servicii, cand scoateti din linia de productie servicii sau produse.
Care sunt instrumentele care ne ajuta sa identificam audienta corecta pentru afacerile noastre, simplu, rapid si ieftin?
Folositi-va de sondaje, de focus-grup-uri, de chestionare si concursuri care sa ceara informatii din randul participantilor. Folositi-va de blogging si de conturile de Google Analytics, de feedback-ul oferit de clientii existenti, de statistici si, mai presus de orice, de beneficiile retelelor de socializare. Acestea reprezinta unelte extrem de utile in a ne furniza toate datele necesare referitoare la consumatorii actuali si la consumatorii interesati/potentiali.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit