Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum nu se interactioneaza cu un client!

de
1509 0 10 Oct. 2011
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Clientii sunt averea noastra cea mai de pret, imediat dupa angajati. Fara angajati nu am detine afaceri prin intermediul carora sa ajungem sub ochii clientilor care sa ne returneze profiturile de care avem nevoie pentru a ne recompensa angajatii pentru ca ciclul sa se refaca.

Din toate aceste rotatii, profiturile obtinute ajung intr-o masura mai mica sau mai mare si in buzunarele detinatorilor de afaceri. Acesta este un factor declansator optim pentru multi dintre ei in incercarea de a stabili modul in care sa se interactioneze cu un client pentru rezultate imbunatatite.

Iata cum NU se interactioneaza cu un client niciodata:
1.    Tineti minte cum intram cateodata in magazine si diversi promoteri sau vanzatori simpli se napustesc spre noi in incercarea de a ne ajuta, de a ne sfatui, de a ne convinge sa cumparam si ce nu ne trebuie si nu ni se potriveste?

Ei bine, aceasta abordare nu trebuie sa se mai regaseasca in agenda de prioritati ale afacerilor din prezent. Se cere discretie, eleganta maxima in procesul de vanzare-achizitionare, sprijin la cerere. Toate acestea vor rezulta in profituri, intrucat clientii vor sa simta ca ei iau o decizie in procesul de cumparare si metoda clasica a vanzatorilor „agresivi” este una care lasa o impresie negativa prelungita.

2.    Clientilor nu trebuie sa le promitem niciodata mai mult decat poate suporta un produs, un serviciu, un brand in totalitatea sa. Clientii vin cu asteptari specifice, cu anumite cerinte si le confrunta cu toate calitatile, caracteristicile, preturile produselor si serviciilor pe care le cerceteaza.

Vor dori sa primeasca ce li se promite si orice abatere se va solda cu o impresie negativa care va persista prea mult timp pentru ca respectivele afaceri sa mai beneficieze de atentie din partea clientilor respectivi.

3.    O alta mare greseala comisa de multe companii este sa isi ignore sau sa isi neglijeze clientii. Acestia cer respect si sa fie priviti ca fiind extrem de valorosi de catre angajati, de catre companii in sine.

Trebuie sa cooptati doar angajatii care pot interactiona in mod benefic cu clientii dvs si sa detineti un program bine pus la punct prin care se mentine o legatura activa cu cei care va sunt clienti si cu cei care detin potential de a va mari nivelul profiturilor.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii







Tags: afaceriangajatiimpresie negativa afaceriangajati agresivi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum nu se interactioneaza cu un client!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton