Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum nu se interactioneaza cu un client!

de Maria Nicutar 10 Oct. 2011 2655
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Clientii sunt averea noastra cea mai de pret, imediat dupa angajati. Fara angajati nu am detine afaceri prin intermediul carora sa ajungem sub ochii clientilor care sa ne returneze profiturile de care avem nevoie pentru a ne recompensa angajatii pentru ca ciclul sa se refaca.

Din toate aceste rotatii, profiturile obtinute ajung intr-o masura mai mica sau mai mare si in buzunarele detinatorilor de afaceri. Acesta este un factor declansator optim pentru multi dintre ei in incercarea de a stabili modul in care sa se interactioneze cu un client pentru rezultate imbunatatite.

Iata cum NU se interactioneaza cu un client niciodata:
1.    Tineti minte cum intram cateodata in magazine si diversi promoteri sau vanzatori simpli se napustesc spre noi in incercarea de a ne ajuta, de a ne sfatui, de a ne convinge sa cumparam si ce nu ne trebuie si nu ni se potriveste?

Ei bine, aceasta abordare nu trebuie sa se mai regaseasca in agenda de prioritati ale afacerilor din prezent. Se cere discretie, eleganta maxima in procesul de vanzare-achizitionare, sprijin la cerere. Toate acestea vor rezulta in profituri, intrucat clientii vor sa simta ca ei iau o decizie in procesul de cumparare si metoda clasica a vanzatorilor „agresivi” este una care lasa o impresie negativa prelungita.

2.    Clientilor nu trebuie sa le promitem niciodata mai mult decat poate suporta un produs, un serviciu, un brand in totalitatea sa. Clientii vin cu asteptari specifice, cu anumite cerinte si le confrunta cu toate calitatile, caracteristicile, preturile produselor si serviciilor pe care le cerceteaza.

Vor dori sa primeasca ce li se promite si orice abatere se va solda cu o impresie negativa care va persista prea mult timp pentru ca respectivele afaceri sa mai beneficieze de atentie din partea clientilor respectivi.

3.    O alta mare greseala comisa de multe companii este sa isi ignore sau sa isi neglijeze clientii. Acestia cer respect si sa fie priviti ca fiind extrem de valorosi de catre angajati, de catre companii in sine.

Trebuie sa cooptati doar angajatii care pot interactiona in mod benefic cu clientii dvs si sa detineti un program bine pus la punct prin care se mentine o legatura activa cu cei care va sunt clienti si cu cei care detin potential de a va mari nivelul profiturilor.




Tags: afaceriangajatiimpresie negativa afaceriangajati agresivi

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
25 Dec 2024
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
01 Aug 2024
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]