Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum nu se interactioneaza cu un client!
Clientii sunt averea noastra cea mai de pret, imediat dupa angajati. Fara angajati nu am detine afaceri prin intermediul carora sa ajungem sub ochii clientilor care sa ne returneze profiturile de care avem nevoie pentru a ne recompensa angajatii pentru ca ciclul sa se refaca.
Din toate aceste rotatii, profiturile obtinute ajung intr-o masura mai mica sau mai mare si in buzunarele detinatorilor de afaceri. Acesta este un factor declansator optim pentru multi dintre ei in incercarea de a stabili modul in care sa se interactioneze cu un client pentru rezultate imbunatatite.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Propriul meu plan de afaceri
Cultura de sofran
Iata cum NU se interactioneaza cu un client niciodata:
1. Tineti minte cum intram cateodata in magazine si diversi promoteri sau vanzatori simpli se napustesc spre noi in incercarea de a ne ajuta, de a ne sfatui, de a ne convinge sa cumparam si ce nu ne trebuie si nu ni se potriveste?
Ei bine, aceasta abordare nu trebuie sa se mai regaseasca in agenda de prioritati ale afacerilor din prezent. Se cere discretie, eleganta maxima in procesul de vanzare-achizitionare, sprijin la cerere. Toate acestea vor rezulta in profituri, intrucat clientii vor sa simta ca ei iau o decizie in procesul de cumparare si metoda clasica a vanzatorilor „agresivi” este una care lasa o impresie negativa prelungita.
2. Clientilor nu trebuie sa le promitem niciodata mai mult decat poate suporta un produs, un serviciu, un brand in totalitatea sa. Clientii vin cu asteptari specifice, cu anumite cerinte si le confrunta cu toate calitatile, caracteristicile, preturile produselor si serviciilor pe care le cerceteaza.
Vor dori sa primeasca ce li se promite si orice abatere se va solda cu o impresie negativa care va persista prea mult timp pentru ca respectivele afaceri sa mai beneficieze de atentie din partea clientilor respectivi.
3. O alta mare greseala comisa de multe companii este sa isi ignore sau sa isi neglijeze clientii. Acestia cer respect si sa fie priviti ca fiind extrem de valorosi de catre angajati, de catre companii in sine.
Trebuie sa cooptati doar angajatii care pot interactiona in mod benefic cu clientii dvs si sa detineti un program bine pus la punct prin care se mentine o legatura activa cu cei care va sunt clienti si cu cei care detin potential de a va mari nivelul profiturilor.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit