Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum se conduce o campanie de marketing de succes

de
2680 0 09 Iul. 2011
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Orice afacere care se respecta stie ca vanzarile si promovarea se optimizeaza cu ajutorul campaniilor de marketing. Inainte de a trece la gandirea uneia, trebuie sa detineti un plan de marketing. Acesta inglobeaza toate campaniile de marketing si va da posibilitatea sa veniti cu alta care sa se mapeze pe un anumit produs sau linie de produse.

Planul de marketing este cel mai important plan pentru afacerea dvs. Acesta da elementele esentiale, precum obiectivele de marketing, strategiile de marketing, analiza de marketing. Campania de marketing este o singura felie din tot acest mare plan, cu scopul de a trata un obiectiv de marketing bine definit.

In primul rand, pentru o campanie de marketing de succes trebuie sa stabiliti care este obiectivul major pe care doriti sa il tratati. Sa spunem ca doriti un nivel mai mare al vanzarilor.

Trebuie sa aveti in vizor un anumit produs, o linie bine definita. Sa spunem ca detineti o afacere de productie si comercializare de sapun si doriti sa va mariti vanzarile la produsele destinate pentru copii.
Stabiliti ce rezultate doriti sa inregistrati si cat timp trebuie sa dureze campania de marketing, in cat timp doriti sa observati rezultate.

In al doilea rand trebuie sa decideti care va fi bugetul pe care il veti aloca pentru demararea si administrarea campaniei de marketing. Ganditi-va la costurile diferite implicate atunci cand doriti sa beneficiati de o reclama intr-un ziar local sau cand doriti un spot publicitar difuzat in prime-time.

Nu in ultimul rand trebuie sa stabiliti care vor fi strategiile de comunicare cu clientii. Veti folosi canale precum e-mail-ul sau televiziunea, samd. Este esential sa intelegeti foarte clar cine sunt clientii dvs si care este cea mai buna metoda de a ajunge la ei. Stabiliti ce medie de varsta detin si alte caracterisitici care va pot spune unde ii veti gasi si cum sa le comunicati mesajul dvs de promovare.

Exista riscul sa cheltuiti foarte multi bani cu o campanie de marketing care se va dovedi ineficienta din cauza ca nu s-a ales in mod corect canalul de promovare.

La final, este timpul sa puneti in aplicare strategia de marketing aleasa si sa va evaluati rezultatele. Este recomandat sa va bazati viitoarele campanii de marketing pe rezultatele obtinute in cele anterioare, modificand elementele care pot fi imbunatatite.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii







Tags: campanie de marketingcampania de marketingplanul de marketingstrategia de marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum se conduce o campanie de marketing de succes
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum sa-ti dezvolti strategia de marketing pentru afacerea ta?

de Teo Manole
05 Aug 2015
Dupa ce ai analizat piata si detii informatii cu privire la mediul intern si extern al business-ului tau este timpul sa-ti conturezi propria...

Cat de utila este strategia de marketing bazata pe recomandare pentru afacerea ta?

de Andrioae Ruxandra
02 Sep 2014
Marketingul prin recomandare nu numai ca nu este unul dintre cele mai solide moduri de a-ti dezvolta afacerea, ci este si una dintre cele mai...

Angajati fericiti - strategia de marketing care functioneaza in mod real!

de Maria Nicutar
03 Feb 2012
Angajatii nostri sunt, de fapt, stapanii nostri. Multi nu realizeaza cat de importanti sunt cei pe umerii carora apasa sarcinile si...

Cea mai eficienta campanie de marketing pentru afacerea dvs

de Maria Nicutar
09 Iun 2011
Activitatea de marketing este vitala oricarei afaceri, intrucat asigura o promovare eficienta a produselor si serviciilor unei firme, asigura...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua,rog mai multe detalii pe mariusavalcea@yahoo.com  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton