Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum se conduce o campanie de marketing de succes

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Orice afacere care se respecta stie ca vanzarile si promovarea se optimizeaza cu ajutorul campaniilor de marketing. Inainte de a trece la gandirea uneia, trebuie sa detineti un plan de marketing. Acesta inglobeaza toate campaniile de marketing si va da posibilitatea sa veniti cu alta care sa se mapeze pe un anumit produs sau linie de produse.

Planul de marketing este cel mai important plan pentru afacerea dvs. Acesta da elementele esentiale, precum obiectivele de marketing, strategiile de marketing, analiza de marketing. Campania de marketing este o singura felie din tot acest mare plan, cu scopul de a trata un obiectiv de marketing bine definit.

In primul rand, pentru o campanie de marketing de succes trebuie sa stabiliti care este obiectivul major pe care doriti sa il tratati. Sa spunem ca doriti un nivel mai mare al vanzarilor.

Trebuie sa aveti in vizor un anumit produs, o linie bine definita. Sa spunem ca detineti o afacere de productie si comercializare de sapun si doriti sa va mariti vanzarile la produsele destinate pentru copii.
Stabiliti ce rezultate doriti sa inregistrati si cat timp trebuie sa dureze campania de marketing, in cat timp doriti sa observati rezultate.

In al doilea rand trebuie sa decideti care va fi bugetul pe care il veti aloca pentru demararea si administrarea campaniei de marketing. Ganditi-va la costurile diferite implicate atunci cand doriti sa beneficiati de o reclama intr-un ziar local sau cand doriti un spot publicitar difuzat in prime-time.

Nu in ultimul rand trebuie sa stabiliti care vor fi strategiile de comunicare cu clientii. Veti folosi canale precum e-mail-ul sau televiziunea, samd. Este esential sa intelegeti foarte clar cine sunt clientii dvs si care este cea mai buna metoda de a ajunge la ei. Stabiliti ce medie de varsta detin si alte caracterisitici care va pot spune unde ii veti gasi si cum sa le comunicati mesajul dvs de promovare.

Exista riscul sa cheltuiti foarte multi bani cu o campanie de marketing care se va dovedi ineficienta din cauza ca nu s-a ales in mod corect canalul de promovare.

La final, este timpul sa puneti in aplicare strategia de marketing aleasa si sa va evaluati rezultatele. Este recomandat sa va bazati viitoarele campanii de marketing pe rezultatele obtinute in cele anterioare, modificand elementele care pot fi imbunatatite.




Tags: campanie de marketingcampania de marketingplanul de marketingstrategia de marketing

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]