Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum se conduce o campanie de marketing de succes
Orice afacere care se respecta stie ca vanzarile si promovarea se optimizeaza cu ajutorul campaniilor de marketing. Inainte de a trece la gandirea uneia, trebuie sa detineti un plan de marketing. Acesta inglobeaza toate campaniile de marketing si va da posibilitatea sa veniti cu alta care sa se mapeze pe un anumit produs sau linie de produse.
Planul de marketing este cel mai important plan pentru afacerea dvs. Acesta da elementele esentiale, precum obiectivele de marketing, strategiile de marketing, analiza de marketing. Campania de marketing este o singura felie din tot acest mare plan, cu scopul de a trata un obiectiv de marketing bine definit.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cresterea prepelitelor japoneze
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
In primul rand, pentru o campanie de marketing de succes trebuie sa stabiliti care este obiectivul major pe care doriti sa il tratati. Sa spunem ca doriti un nivel mai mare al vanzarilor.
Trebuie sa aveti in vizor un anumit produs, o linie bine definita. Sa spunem ca detineti o afacere de productie si comercializare de sapun si doriti sa va mariti vanzarile la produsele destinate pentru copii.
Stabiliti ce rezultate doriti sa inregistrati si cat timp trebuie sa dureze campania de marketing, in cat timp doriti sa observati rezultate.
In al doilea rand trebuie sa decideti care va fi bugetul pe care il veti aloca pentru demararea si administrarea campaniei de marketing. Ganditi-va la costurile diferite implicate atunci cand doriti sa beneficiati de o reclama intr-un ziar local sau cand doriti un spot publicitar difuzat in prime-time.
Nu in ultimul rand trebuie sa stabiliti care vor fi strategiile de comunicare cu clientii. Veti folosi canale precum e-mail-ul sau televiziunea, samd. Este esential sa intelegeti foarte clar cine sunt clientii dvs si care este cea mai buna metoda de a ajunge la ei. Stabiliti ce medie de varsta detin si alte caracterisitici care va pot spune unde ii veti gasi si cum sa le comunicati mesajul dvs de promovare.
Exista riscul sa cheltuiti foarte multi bani cu o campanie de marketing care se va dovedi ineficienta din cauza ca nu s-a ales in mod corect canalul de promovare.
La final, este timpul sa puneti in aplicare strategia de marketing aleasa si sa va evaluati rezultatele. Este recomandat sa va bazati viitoarele campanii de marketing pe rezultatele obtinute in cele anterioare, modificand elementele care pot fi imbunatatite.
Articole conexe
Cum sa-ti dezvolti strategia de marketing pentru afacerea ta?
de Teo ManoleCat de utila este strategia de marketing bazata pe recomandare pentru afacerea ta?
de Andrioae RuxandraAngajati fericiti - strategia de marketing care functioneaza in mod real!
de Maria NicutarCea mai eficienta campanie de marketing pentru afacerea dvs
de Maria NicutarAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit