Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Eficienta sporita in retinerea clientilor

de
1776 0 07 Nov. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Idealul oricarei afaceri este de a atrage clienti activi si apoi de a-i transforma in clienti permanenti, fideli, loiali, care sa genereze vanzari repetate. Nu de putine ori se intampla ca afacerile sa detina clienti unici, clienti care nu mai revin pentru a-si investi bani in produsele si serviciile pe care le-au utilizat o prima data. Solutiile sunt numeroase si ne stau la dispozitie:

1. Prima impresie conteaza cel mai mult. Multi agenti de vanzari dau gres din primul contact cu clientii si acest lucru afecteaza afacerile in mod inevitabil si considerabil. Multi clienti importanti trec prin fata “vitrinelor” si nu sunt bagati in seama sau sunt tratati in mod necorespunzator.

Mai ales in cazul clientilor mari trebuie dusa multa munca de cercetare, de documentare pentru a se pregati “teritoriul” de dinaintea actului de vanzare.

2. Impresia de dupa vanzare conteaza si ea in mare masura. Aceasta impresie este cea responsabila pentru realizarea vanzarilor repetate. Prea putini antreprenori si manageri responsabili isi ajuta afacerile sa devina mai profitabile prin decizia de a-si asista clientii deja existenti si dupa actul vanzarii.

E-mail-urile de asistenta, de multumire, de invitatie catre oferirea de feedback sunt doar trei aspecte pe care ar trebui sa le luati in calcul atunci cand doriti sa va mentineti nivelul vanzarilor la o cota marita.

3. Continua imbunatatire este solutia finala care incheie un act de succes al vanzarii. La final, niciun client, oricat de multumit ar fi, oricat de bine tinut la curent ar fi, nu va mai continua sa va achizitioneze produsele si sa va utilizeze serviciile daca va mentineti ofertele la acelasi nivel al beneficiilor.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii





Este nevoie de permananta imbunatatire si de o continua cercetare a competitiei. Oricat de fidelizati ar fi clientii dvs, o oferta mai buna din tabele competitoare ii va atrage si va va lasa un gol neprofitabil pentru afacerile dvs.


Tags: afaceriafaceri profitabileclienti fideliretinerea clientilorvanzari repetate

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Eficienta sporita in retinerea clientilor
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton