Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Eficienta sporita in retinerea clientilor

de
1714 0 07 Nov. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Idealul oricarei afaceri este de a atrage clienti activi si apoi de a-i transforma in clienti permanenti, fideli, loiali, care sa genereze vanzari repetate. Nu de putine ori se intampla ca afacerile sa detina clienti unici, clienti care nu mai revin pentru a-si investi bani in produsele si serviciile pe care le-au utilizat o prima data. Solutiile sunt numeroase si ne stau la dispozitie:

1. Prima impresie conteaza cel mai mult. Multi agenti de vanzari dau gres din primul contact cu clientii si acest lucru afecteaza afacerile in mod inevitabil si considerabil. Multi clienti importanti trec prin fata “vitrinelor” si nu sunt bagati in seama sau sunt tratati in mod necorespunzator.

Mai ales in cazul clientilor mari trebuie dusa multa munca de cercetare, de documentare pentru a se pregati “teritoriul” de dinaintea actului de vanzare.

2. Impresia de dupa vanzare conteaza si ea in mare masura. Aceasta impresie este cea responsabila pentru realizarea vanzarilor repetate. Prea putini antreprenori si manageri responsabili isi ajuta afacerile sa devina mai profitabile prin decizia de a-si asista clientii deja existenti si dupa actul vanzarii.

E-mail-urile de asistenta, de multumire, de invitatie catre oferirea de feedback sunt doar trei aspecte pe care ar trebui sa le luati in calcul atunci cand doriti sa va mentineti nivelul vanzarilor la o cota marita.

3. Continua imbunatatire este solutia finala care incheie un act de succes al vanzarii. La final, niciun client, oricat de multumit ar fi, oricat de bine tinut la curent ar fi, nu va mai continua sa va achizitioneze produsele si sa va utilizeze serviciile daca va mentineti ofertele la acelasi nivel al beneficiilor.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii





Este nevoie de permananta imbunatatire si de o continua cercetare a competitiei. Oricat de fidelizati ar fi clientii dvs, o oferta mai buna din tabele competitoare ii va atrage si va va lasa un gol neprofitabil pentru afacerile dvs.


Tags: afaceriafaceri profitabileclienti fideliretinerea clientilorvanzari repetate

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Eficienta sporita in retinerea clientilor
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton