Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Eficienta sporita in retinerea clientilor

de Maria Nicutar 07 Nov. 2011 3451
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Idealul oricarei afaceri este de a atrage clienti activi si apoi de a-i transforma in clienti permanenti, fideli, loiali, care sa genereze vanzari repetate. Nu de putine ori se intampla ca afacerile sa detina clienti unici, clienti care nu mai revin pentru a-si investi bani in produsele si serviciile pe care le-au utilizat o prima data. Solutiile sunt numeroase si ne stau la dispozitie:

1. Prima impresie conteaza cel mai mult. Multi agenti de vanzari dau gres din primul contact cu clientii si acest lucru afecteaza afacerile in mod inevitabil si considerabil. Multi clienti importanti trec prin fata “vitrinelor” si nu sunt bagati in seama sau sunt tratati in mod necorespunzator.

Mai ales in cazul clientilor mari trebuie dusa multa munca de cercetare, de documentare pentru a se pregati “teritoriul” de dinaintea actului de vanzare.

2. Impresia de dupa vanzare conteaza si ea in mare masura. Aceasta impresie este cea responsabila pentru realizarea vanzarilor repetate. Prea putini antreprenori si manageri responsabili isi ajuta afacerile sa devina mai profitabile prin decizia de a-si asista clientii deja existenti si dupa actul vanzarii.

E-mail-urile de asistenta, de multumire, de invitatie catre oferirea de feedback sunt doar trei aspecte pe care ar trebui sa le luati in calcul atunci cand doriti sa va mentineti nivelul vanzarilor la o cota marita.

3. Continua imbunatatire este solutia finala care incheie un act de succes al vanzarii. La final, niciun client, oricat de multumit ar fi, oricat de bine tinut la curent ar fi, nu va mai continua sa va achizitioneze produsele si sa va utilizeze serviciile daca va mentineti ofertele la acelasi nivel al beneficiilor.

Este nevoie de permananta imbunatatire si de o continua cercetare a competitiei. Oricat de fidelizati ar fi clientii dvs, o oferta mai buna din tabele competitoare ii va atrage si va va lasa un gol neprofitabil pentru afacerile dvs.


Tags: afaceriafaceri profitabileclienti fideliretinerea clientilorvanzari repetate

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
02 Nov 2022
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]