Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Eficienta sporita in retinerea clientilor
Idealul oricarei afaceri este de a atrage clienti activi si apoi de a-i transforma in clienti permanenti, fideli, loiali, care sa genereze vanzari repetate. Nu de putine ori se intampla ca afacerile sa detina clienti unici, clienti care nu mai revin pentru a-si investi bani in produsele si serviciile pe care le-au utilizat o prima data. Solutiile sunt numeroase si ne stau la dispozitie:
1. Prima impresie conteaza cel mai mult. Multi agenti de vanzari dau gres din primul contact cu clientii si acest lucru afecteaza afacerile in mod inevitabil si considerabil. Multi clienti importanti trec prin fata “vitrinelor” si nu sunt bagati in seama sau sunt tratati in mod necorespunzator.Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Propriul meu plan de afaceri
Cresterea prepelitelor japoneze
Mai ales in cazul clientilor mari trebuie dusa multa munca de cercetare, de documentare pentru a se pregati “teritoriul” de dinaintea actului de vanzare.
2. Impresia de dupa vanzare conteaza si ea in mare masura. Aceasta impresie este cea responsabila pentru realizarea vanzarilor repetate. Prea putini antreprenori si manageri responsabili isi ajuta afacerile sa devina mai profitabile prin decizia de a-si asista clientii deja existenti si dupa actul vanzarii.
E-mail-urile de asistenta, de multumire, de invitatie catre oferirea de feedback sunt doar trei aspecte pe care ar trebui sa le luati in calcul atunci cand doriti sa va mentineti nivelul vanzarilor la o cota marita.
3. Continua imbunatatire este solutia finala care incheie un act de succes al vanzarii. La final, niciun client, oricat de multumit ar fi, oricat de bine tinut la curent ar fi, nu va mai continua sa va achizitioneze produsele si sa va utilizeze serviciile daca va mentineti ofertele la acelasi nivel al beneficiilor.
Este nevoie de permananta imbunatatire si de o continua cercetare a competitiei. Oricat de fidelizati ar fi clientii dvs, o oferta mai buna din tabele competitoare ii va atrage si va va lasa un gol neprofitabil pentru afacerile dvs.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit