Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Externalizarea serviciilor de telemarketing pentru afaceri profitabile

de
1549 0 27 Sep. 2011
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Externalizarea serviciilor de telemarketing se poate dovedi una dintre cele mai profitabile decizii pe care detinatorii de afaceri le pot lua. Exista, desigur, avantaje si dezavantaje care decurg in mod normal din aceasta hotarare si se merita sa le cercetam in profunzime pentru a stabili care va fi nivelul profitabilitatii odata ce ne decidem sa externalizam serviciile de telemarketing.

Sa ne gandim, in primul rand, la detinatorii de afaceri care abia intra pe piata si au nevoie de aceste servicii. Sa luam in calcul costurile pe care aceste nevoi le presupun, de la salarizarea angajatilor responsabili cu departamentul de telemarketing, si pana la costurile impuse de achizitionarea echipamentului. Veti avea nevoie de spatiu de birouri pentru angajati si discutam despre un volum mai mare de munca pentru restul departamentelor (HR, Contabilitate samd).

In cazul in care luam in calcul un outsourcing al serviciilor de telemarketing, aceste costuri nu ar mai exista, lansand loc altor cheltuieli care vin in mod natural si logic.

Apoi, sa ne gandim putin si la faptul ca o companie care se ocupa cu bunul mers al serviciilor de telemarketing detine experienta in acest domeniu si vor utiliza metodologii verificate si imbunatatite in mod constant. Aceasta este prioritatea lor principala, intrucat, fara servicii de calitate nu ar supravietui pe piata pe care activeaza si s-ar regasi in imposibilitatea de a-si coopta clienti si de a-i pastra pe cei deja existenti.

Sa mai luam in calcul si faptul ca aproape orice magazin online sau companie care necesita servicii de telemarketing detine varfuri de sezon, perioade in care vanzarile se efectueaza mai rapid si in volum mare si perioade „moarte”. In aceste perioade „moarte”, angajatii care lucreaza in departamentele interne de telemarketing vor fi angajati lipsiti de utilitate in cele mai multe cazuri. Lipsa activitatii arunca pe masa discutiilor inca un mare avantaj care vine sa puncteze in seria de pro-uri pentru alegerea externalizarii serviciilor de telemarketing.

Nu neglijati nici faptul ca afacerile care au detinut departament intern de telemarketing s-ar putea confrunta cu modificari nedorite atunci cand isi externalizeaza serviciile.
 

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii







Tags: telemarketingoutsourcing telemarketingexternalizare telemarketingafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Externalizarea serviciilor de telemarketing pentru afaceri profitabile
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Nita Alina
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investesc 10000 euro. Este cineva interesat?

Intrebare: Investesc 10000 euro intr-o afacere profitabila. Daca este cineva interesat rog detalii complete pe valilig@yahoo.co.uk.

Raspuns: Buna seara, am vazut pe site ca va doriti sa investiti bani intr-o afacere profitabila...eu am un...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton