Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Externalizarea serviciilor de telemarketing pentru afaceri profitabile

de Maria Nicutar 27 Sep. 2011 2887
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Externalizarea serviciilor de telemarketing se poate dovedi una dintre cele mai profitabile decizii pe care detinatorii de afaceri le pot lua. Exista, desigur, avantaje si dezavantaje care decurg in mod normal din aceasta hotarare si se merita sa le cercetam in profunzime pentru a stabili care va fi nivelul profitabilitatii odata ce ne decidem sa externalizam serviciile de telemarketing.

Sa ne gandim, in primul rand, la detinatorii de afaceri care abia intra pe piata si au nevoie de aceste servicii. Sa luam in calcul costurile pe care aceste nevoi le presupun, de la salarizarea angajatilor responsabili cu departamentul de telemarketing, si pana la costurile impuse de achizitionarea echipamentului. Veti avea nevoie de spatiu de birouri pentru angajati si discutam despre un volum mai mare de munca pentru restul departamentelor (HR, Contabilitate samd).

In cazul in care luam in calcul un outsourcing al serviciilor de telemarketing, aceste costuri nu ar mai exista, lansand loc altor cheltuieli care vin in mod natural si logic.

Apoi, sa ne gandim putin si la faptul ca o companie care se ocupa cu bunul mers al serviciilor de telemarketing detine experienta in acest domeniu si vor utiliza metodologii verificate si imbunatatite in mod constant. Aceasta este prioritatea lor principala, intrucat, fara servicii de calitate nu ar supravietui pe piata pe care activeaza si s-ar regasi in imposibilitatea de a-si coopta clienti si de a-i pastra pe cei deja existenti.

Sa mai luam in calcul si faptul ca aproape orice magazin online sau companie care necesita servicii de telemarketing detine varfuri de sezon, perioade in care vanzarile se efectueaza mai rapid si in volum mare si perioade „moarte”. In aceste perioade „moarte”, angajatii care lucreaza in departamentele interne de telemarketing vor fi angajati lipsiti de utilitate in cele mai multe cazuri. Lipsa activitatii arunca pe masa discutiilor inca un mare avantaj care vine sa puncteze in seria de pro-uri pentru alegerea externalizarii serviciilor de telemarketing.

Nu neglijati nici faptul ca afacerile care au detinut departament intern de telemarketing s-ar putea confrunta cu modificari nedorite atunci cand isi externalizeaza serviciile.
 




Tags: telemarketingoutsourcing telemarketingexternalizare telemarketingafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
01 Aug 2024
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]