Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Externalizarea serviciilor de telemarketing pentru afaceri profitabile
Externalizarea serviciilor de telemarketing se poate dovedi una dintre cele mai profitabile decizii pe care detinatorii de afaceri le pot lua. Exista, desigur, avantaje si dezavantaje care decurg in mod normal din aceasta hotarare si se merita sa le cercetam in profunzime pentru a stabili care va fi nivelul profitabilitatii odata ce ne decidem sa externalizam serviciile de telemarketing.
Sa ne gandim, in primul rand, la detinatorii de afaceri care abia intra pe piata si au nevoie de aceste servicii. Sa luam in calcul costurile pe care aceste nevoi le presupun, de la salarizarea angajatilor responsabili cu departamentul de telemarketing, si pana la costurile impuse de achizitionarea echipamentului. Veti avea nevoie de spatiu de birouri pentru angajati si discutam despre un volum mai mare de munca pentru restul departamentelor (HR, Contabilitate samd).Cresterea prepelitelor japoneze
Cultura de sofran
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura castravetelui anti-diabet
In cazul in care luam in calcul un outsourcing al serviciilor de telemarketing, aceste costuri nu ar mai exista, lansand loc altor cheltuieli care vin in mod natural si logic.
Apoi, sa ne gandim putin si la faptul ca o companie care se ocupa cu bunul mers al serviciilor de telemarketing detine experienta in acest domeniu si vor utiliza metodologii verificate si imbunatatite in mod constant. Aceasta este prioritatea lor principala, intrucat, fara servicii de calitate nu ar supravietui pe piata pe care activeaza si s-ar regasi in imposibilitatea de a-si coopta clienti si de a-i pastra pe cei deja existenti.
Sa mai luam in calcul si faptul ca aproape orice magazin online sau companie care necesita servicii de telemarketing detine varfuri de sezon, perioade in care vanzarile se efectueaza mai rapid si in volum mare si perioade „moarte”. In aceste perioade „moarte”, angajatii care lucreaza in departamentele interne de telemarketing vor fi angajati lipsiti de utilitate in cele mai multe cazuri. Lipsa activitatii arunca pe masa discutiilor inca un mare avantaj care vine sa puncteze in seria de pro-uri pentru alegerea externalizarii serviciilor de telemarketing.
Nu neglijati nici faptul ca afacerile care au detinut departament intern de telemarketing s-ar putea confrunta cu modificari nedorite atunci cand isi externalizeaza serviciile.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit