Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Greselile care ne aduc consumatorii in pragul unei caderi nervoase!

de
1199 0 26 Ian. 2012
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Marketing-ul nu este simplu si de aceea nici nu incercam sa ne ocupam singuri de sarcinile care ne vor aduce profit din vanzari, clienti mai multi, sarcini care ne vor determina clientii sa cumpere mai mult si mai des, sarcini care ne vor determina clientii sa devina fideli afacerii noastre si sa revina cu fiecare ocazie intalnita.

Iata cateva greseli care ne aduc consumatorii in pragul unei caderi nervoase, greseli care ii indeparteaza din portofoliul nostru mai rapid decat credem ca este posibil:

1. Nu le raspundem la telefon. Avem alte treburi mai importante si daca am sta sa raspundem la fiecare telefon sau e-mail am lua-o razna. Adevarat! Nimic mai adevarat decat aceasta opinie. Chiar si asa, luati in considerare formarea unui mic departament de customer service care sa preia apelurile si e-mail-urile si sa ofere raspuns imediat.

2. Nu le dam banii inapoi pentru nimic in lume. Gasim noi un mod de a ocoli returnarea banilor "garantat"? Mare greseala! Tineti-va promisiunile si veti observa cum clientii dvs vor incepe sa castige incredere in dvs, in afacerea pe care o conduceti si la care vor mai apela pentru consum real.

3. Nu primim feedback din partea clientilor si daca il primim nu il luam in considerare. De ce am face-o? Clientii nostri sunt doar stapanii nostri, nimic mai mult si chiar nu ne intereseaza parerea lor. Ei primesc ce le oferim noi si cu asta basta. Aceasta este una dintre cele mai mari greseli pe care le puteti comite ci cu care va puteti scoate din sarite consumatorii. Aveti nevoie de feedback mai mult decat orice si trebuie sa dovediti ca tineti cont de parerile celor care conteaza pentru afacerile dvs. Incercati sa adoptati noi strategii bazate pe cerintele, sugestiile, recomandarile, plangerile clientilor dvs si veti descoperi o audienta mai primitoare, mai pregatita sa faca cumparaturi in contul afacerilor dvs.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii




4. Ridicam preturile fara sa anuntam si fara motivatii. Preturile sunt sensibile, sunt unelte care ne ajuta sa castigam sau sa inlaturam un client din baza noastra de clienti activi. Preturile pot fi crescute, insa totul trebuie sa se petreaca intr-un climat activ de comunicare, de explicatii rationale, logice. Au crescut taxele? Ati inlocuit ingrediente clasice cu ingrediente eco, bio, organice? Ati adus noi beneficii in plasa consumatorilor? Toate acestea sunt motivatii bune pentru un pret mai ridicat.


Tags: marketinggreseli marketingcustomer service

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Greselile care ne aduc consumatorii in pragul unei caderi nervoase!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole
08 Apr 2016
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton