Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Greselile care ne aduc consumatorii in pragul unei caderi nervoase!
Marketing-ul nu este simplu si de aceea nici nu incercam sa ne ocupam singuri de sarcinile care ne vor aduce profit din vanzari, clienti mai multi, sarcini care ne vor determina clientii sa cumpere mai mult si mai des, sarcini care ne vor determina clientii sa devina fideli afacerii noastre si sa revina cu fiecare ocazie intalnita.
Iata cateva greseli care ne aduc consumatorii in pragul unei caderi nervoase, greseli care ii indeparteaza din portofoliul nostru mai rapid decat credem ca este posibil:Cultura de sofran
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
1. Nu le raspundem la telefon. Avem alte treburi mai importante si daca am sta sa raspundem la fiecare telefon sau e-mail am lua-o razna. Adevarat! Nimic mai adevarat decat aceasta opinie. Chiar si asa, luati in considerare formarea unui mic departament de customer service care sa preia apelurile si e-mail-urile si sa ofere raspuns imediat.
2. Nu le dam banii inapoi pentru nimic in lume. Gasim noi un mod de a ocoli returnarea banilor "garantat"? Mare greseala! Tineti-va promisiunile si veti observa cum clientii dvs vor incepe sa castige incredere in dvs, in afacerea pe care o conduceti si la care vor mai apela pentru consum real.
3. Nu primim feedback din partea clientilor si daca il primim nu il luam in considerare. De ce am face-o? Clientii nostri sunt doar stapanii nostri, nimic mai mult si chiar nu ne intereseaza parerea lor. Ei primesc ce le oferim noi si cu asta basta. Aceasta este una dintre cele mai mari greseli pe care le puteti comite ci cu care va puteti scoate din sarite consumatorii. Aveti nevoie de feedback mai mult decat orice si trebuie sa dovediti ca tineti cont de parerile celor care conteaza pentru afacerile dvs. Incercati sa adoptati noi strategii bazate pe cerintele, sugestiile, recomandarile, plangerile clientilor dvs si veti descoperi o audienta mai primitoare, mai pregatita sa faca cumparaturi in contul afacerilor dvs.
4. Ridicam preturile fara sa anuntam si fara motivatii. Preturile sunt sensibile, sunt unelte care ne ajuta sa castigam sau sa inlaturam un client din baza noastra de clienti activi. Preturile pot fi crescute, insa totul trebuie sa se petreaca intr-un climat activ de comunicare, de explicatii rationale, logice. Au crescut taxele? Ati inlocuit ingrediente clasice cu ingrediente eco, bio, organice? Ati adus noi beneficii in plasa consumatorilor? Toate acestea sunt motivatii bune pentru un pret mai ridicat.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit