Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Greselile care ne aduc consumatorii in pragul unei caderi nervoase!

de Maria Nicutar 26 Ian. 2012 3313
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketing-ul nu este simplu si de aceea nici nu incercam sa ne ocupam singuri de sarcinile care ne vor aduce profit din vanzari, clienti mai multi, sarcini care ne vor determina clientii sa cumpere mai mult si mai des, sarcini care ne vor determina clientii sa devina fideli afacerii noastre si sa revina cu fiecare ocazie intalnita.

Iata cateva greseli care ne aduc consumatorii in pragul unei caderi nervoase, greseli care ii indeparteaza din portofoliul nostru mai rapid decat credem ca este posibil:

1. Nu le raspundem la telefon. Avem alte treburi mai importante si daca am sta sa raspundem la fiecare telefon sau e-mail am lua-o razna. Adevarat! Nimic mai adevarat decat aceasta opinie. Chiar si asa, luati in considerare formarea unui mic departament de customer service care sa preia apelurile si e-mail-urile si sa ofere raspuns imediat.

2. Nu le dam banii inapoi pentru nimic in lume. Gasim noi un mod de a ocoli returnarea banilor "garantat"? Mare greseala! Tineti-va promisiunile si veti observa cum clientii dvs vor incepe sa castige incredere in dvs, in afacerea pe care o conduceti si la care vor mai apela pentru consum real.

3. Nu primim feedback din partea clientilor si daca il primim nu il luam in considerare. De ce am face-o? Clientii nostri sunt doar stapanii nostri, nimic mai mult si chiar nu ne intereseaza parerea lor. Ei primesc ce le oferim noi si cu asta basta. Aceasta este una dintre cele mai mari greseli pe care le puteti comite ci cu care va puteti scoate din sarite consumatorii. Aveti nevoie de feedback mai mult decat orice si trebuie sa dovediti ca tineti cont de parerile celor care conteaza pentru afacerile dvs. Incercati sa adoptati noi strategii bazate pe cerintele, sugestiile, recomandarile, plangerile clientilor dvs si veti descoperi o audienta mai primitoare, mai pregatita sa faca cumparaturi in contul afacerilor dvs.

4. Ridicam preturile fara sa anuntam si fara motivatii. Preturile sunt sensibile, sunt unelte care ne ajuta sa castigam sau sa inlaturam un client din baza noastra de clienti activi. Preturile pot fi crescute, insa totul trebuie sa se petreaca intr-un climat activ de comunicare, de explicatii rationale, logice. Au crescut taxele? Ati inlocuit ingrediente clasice cu ingrediente eco, bio, organice? Ati adus noi beneficii in plasa consumatorilor? Toate acestea sunt motivatii bune pentru un pret mai ridicat.


Tags: marketinggreseli marketingcustomer service

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]