Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Maririle de preturi pentru afaceri din ce in ce mai profitabile

de
1712 0 24 Oct. 2011
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Multi experti din mediul business considera ca scaderile de pret nu sunt pentru cei mai puternici dintre oamenii de afaceri. Expertii considera ca unica cale de avansare, de progres, de expansiune, marirea de preturi, cea care ne aduce din ce in ce mai aproape de ideea de afaceri profitabile. In mod real, reducerile de preturi nu se dovedesc intotdeauna decizii inspirate si brandul afacerii are de suferit in mod incontestabil.

Intrebarile majoritatii detinatorilor de afaceri profitabile sunt legate de maniera in care ne putem mari nivelul preturilor percepute pentru produsele si serviciile pe care le detinem in portofoliu. Cand marim preturile? Sunt pregatiti consumatorii tinta sa cheltuiasca mai multi bani pentru produsele si serviciile noastre? Cand vor fi gata consumatorii tinta sa scoata mai multi bani din buzunare? In ce maniera trebuie sa actionam pentru a-i pregati si pentru a le mari nivelul disponibilitatii de plata? In ce masura si procentaj vom creste preturile? Cum ne vor afecta noile modificari in afacerile noastre?

Solutia optima este sa incercam sa ne modificam preturile alaturi de cateva idei principale, idei pe care nu le putem neglija niciodata, cu nicio exceptie:


1. Afacerile care pana in acest punct de cotitura s-au bazat si si-au promovat produsele si serviciile pe ideea de preturi avantajoase vor avea cel mai mult de suferit. Aceasta este una dintre cele mai neinspirate decizii in afaceri si de multe ori nu permite afacerilor sa devina profitabile. Produsele si serviciile trebuie sa vina cu avantaje unice, reale pentru audientele tinta, avantaje diferite de cele oferite de nivelul preturilor.

La prima schimbare de pret, veti observa cum consumatorii dvs tinta vor migra catre alte branduri care ofera un pret mai bun. Cu alte cuvinte, v-ati pierdut armele cu care ati intrat in lupta pentru suprematie pe piata potrivita.

2. Afacerile profitabile isi pot adopta politici de pret diferite, cu un nivel crescut in momentul in care clientii isi permit acest lucru. Marketerii sunt cativa dintre specialistii care pot efectua analize de marketing si studii de piata care sa va spuna care este nivelul suportat, tolerat de clienti si care este marja de absorbtie a noilor preturi.

Tot ei va pot spune cand se poate efectua o marire de preturi si cand este cazul sa mai asteptati. Luati in calcul si situatie competitorilor dvs din afaceri si incercati sa va miscati si in functie de directiile abordate de acestia.

3. Afacerile profitabile isi pot mari nivelul preturilor si atunci cand se adauga valoare, calitate produselor si serviciilor existente in portofoliu. Aceasta este cea mai buna forma de a creste preturile si este una optima pentru a se materializa intr-un anunt catre audienta tinta.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii





Intotdeauna preturile trebuie crescute in mod justificat si pe baza unor motive intemeiate. Cresterea nivelului calitatii, cresterea nivelului taxelor ce va afecteaza sunt doar doua dintre cele care rezoneaza cu gandirea consumatorilor.


Tags: afaceriafaceri profitabilemariri preturipolitici de pretmarketingaudienta tintaconsumatori tinta

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Maririle de preturi pentru afaceri din ce in ce mai profitabile
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton