Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Maririle de preturi pentru afaceri din ce in ce mai profitabile

de Maria Nicutar 24 Oct. 2011 3071
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multi experti din mediul business considera ca scaderile de pret nu sunt pentru cei mai puternici dintre oamenii de afaceri. Expertii considera ca unica cale de avansare, de progres, de expansiune, marirea de preturi, cea care ne aduce din ce in ce mai aproape de ideea de afaceri profitabile. In mod real, reducerile de preturi nu se dovedesc intotdeauna decizii inspirate si brandul afacerii are de suferit in mod incontestabil.

Intrebarile majoritatii detinatorilor de afaceri profitabile sunt legate de maniera in care ne putem mari nivelul preturilor percepute pentru produsele si serviciile pe care le detinem in portofoliu. Cand marim preturile? Sunt pregatiti consumatorii tinta sa cheltuiasca mai multi bani pentru produsele si serviciile noastre? Cand vor fi gata consumatorii tinta sa scoata mai multi bani din buzunare? In ce maniera trebuie sa actionam pentru a-i pregati si pentru a le mari nivelul disponibilitatii de plata? In ce masura si procentaj vom creste preturile? Cum ne vor afecta noile modificari in afacerile noastre?

Solutia optima este sa incercam sa ne modificam preturile alaturi de cateva idei principale, idei pe care nu le putem neglija niciodata, cu nicio exceptie:


1. Afacerile care pana in acest punct de cotitura s-au bazat si si-au promovat produsele si serviciile pe ideea de preturi avantajoase vor avea cel mai mult de suferit. Aceasta este una dintre cele mai neinspirate decizii in afaceri si de multe ori nu permite afacerilor sa devina profitabile. Produsele si serviciile trebuie sa vina cu avantaje unice, reale pentru audientele tinta, avantaje diferite de cele oferite de nivelul preturilor.

La prima schimbare de pret, veti observa cum consumatorii dvs tinta vor migra catre alte branduri care ofera un pret mai bun. Cu alte cuvinte, v-ati pierdut armele cu care ati intrat in lupta pentru suprematie pe piata potrivita.

2. Afacerile profitabile isi pot adopta politici de pret diferite, cu un nivel crescut in momentul in care clientii isi permit acest lucru. Marketerii sunt cativa dintre specialistii care pot efectua analize de marketing si studii de piata care sa va spuna care este nivelul suportat, tolerat de clienti si care este marja de absorbtie a noilor preturi.

Tot ei va pot spune cand se poate efectua o marire de preturi si cand este cazul sa mai asteptati. Luati in calcul si situatie competitorilor dvs din afaceri si incercati sa va miscati si in functie de directiile abordate de acestia.

3. Afacerile profitabile isi pot mari nivelul preturilor si atunci cand se adauga valoare, calitate produselor si serviciilor existente in portofoliu. Aceasta este cea mai buna forma de a creste preturile si este una optima pentru a se materializa intr-un anunt catre audienta tinta.

Intotdeauna preturile trebuie crescute in mod justificat si pe baza unor motive intemeiate. Cresterea nivelului calitatii, cresterea nivelului taxelor ce va afecteaza sunt doar doua dintre cele care rezoneaza cu gandirea consumatorilor.


Tags: afaceriafaceri profitabilemariri preturipolitici de pretmarketingaudienta tintaconsumatori tinta

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]