Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketing de nisa pentru succes in afaceri

de Maria Nicutar 19 Iun. 2011 2837
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Orice afacere are nevoie imperioasa de marketing si de advertising. Fara aceste doua concepte nu exista o buna penetrare pe piata si nici oportunitati de dezvoltare. Activitatea de marketing trebuie planificata in functie de categoriile de clienti carora ne adresam produsele sau serviciile.

Marketing-ul de nisa se specializeaza pe cercetarea diverselor sectoare de clienti. Un produs care se va comercializa cu succes trebuie proiectat si promovat catre un anumit tip de client pentru care va prezenta cel mai mare interes si utilitate.

Sa spunem ca detineti o afacere de produse cosmetice si aveti doua linii mari de productie. Una dintre acestea poate fi destinata femeilor tinere care doresc sa isi intretina aspectul si sa se ingrijeasca conform varstei specifice.

O a doua categorie de clienti pentru care puteti proiecta a doua linie de produse poate fi cea a femeilor cu varste mai mari, care doresc sa isi reconfirme aspectul tineresc cu ajutorul produselor dvs.

Pentru fiecare categorie de clienti va trebui sa veniti cu strategii de marketing diferite si eficente din punctul de vedere al specificitatii fiecareia. Imaginea produsului, mesajul transmis, ingredientele de baza ale produsului si multe altele trebuie ajustate in mod optim.

Marketerii trebuie sa proiecteze, sa lanseze, sa modifice si sa promoveze produsele si serviciile in functie de categoria de clienti vizata. Trebuie sa stiti cu cine aveti de-a face inainte de a le oferi solutii si de a le transmite mesaje de promovare.

In adoptarea si implementarea strategiilor de marketing de nisa trebuie sa va puneti in locul clientilor. Ganditi ca ei daca doriti sa va vindeti produsele. Aflati ce ii motiveaza atunci cand achizitioneaza un produs, in functie de ce principii se ghideaza, cine ii sfatuieste, ce ii nemultumeste, unde prefera isi faca cumparaturile si in ce perioada a lunii, anului.  

In functie de aceste concepte puteti sa stabiliti tacticile cele mai eficiente pentru a ajunge pe drumul cel mai scurt la ei. Nu uitati ca un produs de calitate nu se vinde singur, nu se vinde doar pentru ca este de calitate si ca exista numeroase produse viabile pentru care nu exista interes pe piata deoarece nu adopta strategia potrivita de marketing de nisa.  




Tags: marketing de nisamarketericategorie de clienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]