Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Marketing de nisa pentru succes in afaceri
Orice afacere are nevoie imperioasa de marketing si de advertising. Fara aceste doua concepte nu exista o buna penetrare pe piata si nici oportunitati de dezvoltare. Activitatea de marketing trebuie planificata in functie de categoriile de clienti carora ne adresam produsele sau serviciile.
Marketing-ul de nisa se specializeaza pe cercetarea diverselor sectoare de clienti. Un produs care se va comercializa cu succes trebuie proiectat si promovat catre un anumit tip de client pentru care va prezenta cel mai mare interes si utilitate.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Sa spunem ca detineti o afacere de produse cosmetice si aveti doua linii mari de productie. Una dintre acestea poate fi destinata femeilor tinere care doresc sa isi intretina aspectul si sa se ingrijeasca conform varstei specifice.
O a doua categorie de clienti pentru care puteti proiecta a doua linie de produse poate fi cea a femeilor cu varste mai mari, care doresc sa isi reconfirme aspectul tineresc cu ajutorul produselor dvs.
Pentru fiecare categorie de clienti va trebui sa veniti cu strategii de marketing diferite si eficente din punctul de vedere al specificitatii fiecareia. Imaginea produsului, mesajul transmis, ingredientele de baza ale produsului si multe altele trebuie ajustate in mod optim.
Marketerii trebuie sa proiecteze, sa lanseze, sa modifice si sa promoveze produsele si serviciile in functie de categoria de clienti vizata. Trebuie sa stiti cu cine aveti de-a face inainte de a le oferi solutii si de a le transmite mesaje de promovare.
In adoptarea si implementarea strategiilor de marketing de nisa trebuie sa va puneti in locul clientilor. Ganditi ca ei daca doriti sa va vindeti produsele. Aflati ce ii motiveaza atunci cand achizitioneaza un produs, in functie de ce principii se ghideaza, cine ii sfatuieste, ce ii nemultumeste, unde prefera isi faca cumparaturile si in ce perioada a lunii, anului.
In functie de aceste concepte puteti sa stabiliti tacticile cele mai eficiente pentru a ajunge pe drumul cel mai scurt la ei. Nu uitati ca un produs de calitate nu se vinde singur, nu se vinde doar pentru ca este de calitate si ca exista numeroase produse viabile pentru care nu exista interes pe piata deoarece nu adopta strategia potrivita de marketing de nisa.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit