Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Marketing-ul da rezultate cand oferim repetitie si regularitate

de
1161 0 21 Aug. 2011
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

De foarte multe ori se intampla sa dam de afaceri care detin potential urias de a obtine profituri mari si stabile pe perioade lungi de timp. De foarte multe ori se intampla ca acestea sa detina tehnici si strategii de marketing foarte bune si totusi nu reusesc sa castige clientii necesari pentru a-si consolida afaceri profitabile, de succes. Strategiile de marketing, oricat de bune si eficiente ar fi, trebuie sa contina doua elemente esentiale:repetitie si regularitate.

Iata de ce orice strategie de marketing trebuie repetata si folosita cu regularitate pe o perioada de timp mai indelungata:
1.    Clientii nu achizitioneaza produsele sau serviciile din prima faza, atunci cand iau contact cu ele si cu afacerea care le ofera. Clientii au nevoie de incredere intr-o anumita afacere, marca, brand, produs, serviciu pana sa scoata bani din buzunare.
Clientii au nevoie de familiaritate fata de o anumita afacere. Acest sentiment de familiaritate se proiecteaza in randul clientilor dupa ce strategiile de marketing au fost propagate mult timp si cu tenacitate in oferirea unei repetitii benefice. Sa ne gandim la brandurile cunoscute pretutindeni.

Sa luam ca exemplu brandul Coca-Cola. Tehnicile si strategiile lor de marketing sunt repetate si repetate de foarte multe ori si pe perioade lungi de timp, tocmai pentru a-si pastra familiaritatea si popularitatea pe care si-au proiectat-o de-a lungul timpului.

2.    Stratagiile de marketing au nevoie de repetitie si pentru ca de multe ori ne putem lovi de momente prost sincronizate pe piata pe care activam:eliberam strategii de marketing si disponibilitatea de achizitie a consumatorilor nu se coteaza la nivelul asteptarilor noastre samd.

3.    Clientii considera o afacere care beneficiaza de marketing repetat si regulat ca fiind o afacere stabila, de incredere, care va rezista mult timp pe piata pe care se dezvolta datorita calitatii serviciilor si produselor sale.

Iata de ce marketing-ul trebuie sa fie definit de aceste doua coordonate esentiale:repetitie si frecventa. Nu uitati sa ganditi profund orice strategie de marketing doriti sa adoptati si sa ii dati posibilitatea de a se repeta si de a-si pastra regularitatea fara sa deranjeze si in moduri neintrusive in viata consumatorilor dvs.


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii







Tags: strategii de marketingmarketingafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Marketing-ul da rezultate cand oferim repetitie si regularitate
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton