Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketing-ul da rezultate cand oferim repetitie si regularitate

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De foarte multe ori se intampla sa dam de afaceri care detin potential urias de a obtine profituri mari si stabile pe perioade lungi de timp. De foarte multe ori se intampla ca acestea sa detina tehnici si strategii de marketing foarte bune si totusi nu reusesc sa castige clientii necesari pentru a-si consolida afaceri profitabile, de succes. Strategiile de marketing, oricat de bune si eficiente ar fi, trebuie sa contina doua elemente esentiale:repetitie si regularitate.

Iata de ce orice strategie de marketing trebuie repetata si folosita cu regularitate pe o perioada de timp mai indelungata:
1.    Clientii nu achizitioneaza produsele sau serviciile din prima faza, atunci cand iau contact cu ele si cu afacerea care le ofera. Clientii au nevoie de incredere intr-o anumita afacere, marca, brand, produs, serviciu pana sa scoata bani din buzunare.
Clientii au nevoie de familiaritate fata de o anumita afacere. Acest sentiment de familiaritate se proiecteaza in randul clientilor dupa ce strategiile de marketing au fost propagate mult timp si cu tenacitate in oferirea unei repetitii benefice. Sa ne gandim la brandurile cunoscute pretutindeni.

Sa luam ca exemplu brandul Coca-Cola. Tehnicile si strategiile lor de marketing sunt repetate si repetate de foarte multe ori si pe perioade lungi de timp, tocmai pentru a-si pastra familiaritatea si popularitatea pe care si-au proiectat-o de-a lungul timpului.

2.    Stratagiile de marketing au nevoie de repetitie si pentru ca de multe ori ne putem lovi de momente prost sincronizate pe piata pe care activam:eliberam strategii de marketing si disponibilitatea de achizitie a consumatorilor nu se coteaza la nivelul asteptarilor noastre samd.

3.    Clientii considera o afacere care beneficiaza de marketing repetat si regulat ca fiind o afacere stabila, de incredere, care va rezista mult timp pe piata pe care se dezvolta datorita calitatii serviciilor si produselor sale.

Iata de ce marketing-ul trebuie sa fie definit de aceste doua coordonate esentiale:repetitie si frecventa. Nu uitati sa ganditi profund orice strategie de marketing doriti sa adoptati si sa ii dati posibilitatea de a se repeta si de a-si pastra regularitatea fara sa deranjeze si in moduri neintrusive in viata consumatorilor dvs.





Tags: strategii de marketingmarketingafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]